W ramach współpracy z HomeDoctor nasi Specjaliści mają możliwość świadczyć konsultacje psychologiczne dla Pacjentów z ramienia firm ubezpieczeniowych. Profile wyświetlają się w takim przypadku także na portalu Partnera, dzięki czemu Klienci HomeDoctor mogą umawiać się na wizyty do Specjalistów TwójPsycholog.
Specjalista_ka:
Na ten moment nabór Specjalistów w ramach współpracy z HomeDoctor został zakończony. Jeśli jednak chcesz w przyszłości dołączyć do grona Specjalistów świadczących te usługi, wypełnij ten formularz. Skontaktujemy się z Tobą, gdy będzie zapotrzebowanie na dodatkowych Specjalistów w ramach tych działań.
Aby móc świadczyć usługi w ramach wspólnych działań z HomeDoctor, musisz:
Aby rozpocząć umawianie wizyt w ramach HomeDoctor, upewnij się, czy masz w systemie CRM włączoną opcję wizyt online. W tym celu:
Następnie przejdź do grafiku i zaznacz terminy, w których chcesz świadczyć usługi dla ubezpieczycieli.
Po wybraniu odpowiednich dni i godzin należy:
Wtedy te terminy zaczynają wyświetlać się w systemie Partnera i potencjalni Klienci mogą umawiać wizyty poprzez HomeDoctor.
1) Klient zgłasza u swojego ubezpieczyciela potrzebę wizyty u psychoterapeuty.
2) Następnie ubezpieczyciel umawia Klienta poprzez portal HomeDoctor.
3) Specjalista_ka zostaje losowo przydzielony_a do Klienta.
4) Gdy zostanie u Ciebie umówiona wizyta, dostaniesz SMSa oraz maila z informacją o tym.
Ważne! Jeśli Klient jest już po pierwszej wizycie, umawiając kolejną, może poprosić o konkretnego Specjalistę. Zostanie do jego zapisany, jeśli tylko ma on wolne terminy. Sporo Klientów raczej będzie jednak korzystać z jednorazowych spotkań.
Po zalogowaniu się i połączeniu się przez aplikację Medidesk należy zweryfikować tożsamość Klienta. W tym celu wystarczy zadać pytanie w stylu “Czy rozmawiam z (imię, nazwisko)?”.
Ważne! Nie ma konkretnych wytycznych co do przebiegu spotkania. Każdy Specjalista na podstawie swojej wiedzy i indywidualnej oceny decyduje o przebiegu spotkania. Spory wpływ może mieć jednak czas trwania wizyty. Z racji tego, że jest to wizyta 50-minutowa i najprawdopodobniej jednorazowa, warto zwrócić uwagę na to, że miała formę bardziej konsultacji.
Wizyta powinna trwać 50 minut. Jeśli wydłuży się o 3 lub 4 min, nie ma problemu. Jednak nadgodzinny nie są dodatkowo opłacane.
Specjalista powinien zadzwonić do Klienta 3 razy w ciągu 10 minut. Jeśli w tym czasie Klient nie odbierze, jest to tzw. wizyta no-show. Nie odbywa się ona wtedy z powodu nieobecności Klienta. Jednak, aby zrekompensować to Specjaliście, otrzymuje on 50% wynagrodzenia.
Jeśli po spotkaniu widzimy, że Klient potrzebuje kolejnych spotkań/wsparcia psychologicznego:
* Jeśli Pacjent ma możliwość odbycia kolejnych wizyt w ramach pakietu, trzeba mu powiedzieć, by zadzwonił na infolinię swojego ubezpieczyciela. Wtedy za ich pośrednictwem będzie mógł umówić wizytę w ramach ubezpieczenia.
* Jeśli Pacjent wykorzystał już wizyty w ramach ubezpieczenia, trzeba mu powiedzieć, by zadzwonił na infolinię HomeDoctor. Wtedy za ich pośrednictwem będzie mógł się umówić na wizytę prywatną.
Ważne! Zgodnie z ustaleniami z HomeDoctor nie możemy nakłaniać Pacjentów do umawiania się przez platformę TwójPsycholog i wszystkie rezerwacje muszą przejść przez ich portal. Bezpośrednio przez naszą platformę nie ma także możliwości umówienia się na wizytę w ramach ubezpieczenia.
Należy udostępnić minimum 4 w tygodniu, jednak może to być zdecydowanie więcej.
Ważne! Pamiętaj, aby wszystkie zmiany godzin czy dni wolne zaznaczać w grafiku dziennym w systemie CRM. Jest on połączony bezpośrednio z HomeDoctor, dlatego dzięki temu nikt nie umówi się nagle kilka godzin przed, ponieważ dane godziny zostaną stamtąd usunięte.
Jeśli chcesz, aby ten termin wyświetlał się także Klientom platformy TwójPsycholog, zaznacz opcję „Pacjenci mogą rezerwować ten termin przez portal TwójPsycholog".
Wskazówka! Jeśli natomiast chcesz, aby termin ten dostępny był dla Klientów platformy TwójPsycholog zarówno jako wizyta online, jak i stacjonarna:
Jeśli ktoś umówi się do Ciebie przez portal naszego Partnera, zostaniesz o tym powiadomiony_a SMSem oraz mailem.
Nowa wizyta pojawi się także w Twoim kalendarzu. Po kliknięciu w jej szczegóły będzie dostępna informacja o tym, że jest to „Konsultacja psychologiczna dla osób ubezpieczonych”.
Wizyta może być umówiona przez Klienta_kę minimalnie z 4-godzinnym wyprzedzeniem, czyli o godz. 12:00 będzie mógł umówić się najwcześniej na godz. 16:00.
Ważne! Minimalny okres wyprzedzenia ustawiany w grafiku systemu CRM nie jest w tym przypadku brany pod uwagę.
Spotkania z Klientami umówionymi poprzez HomeDoctor odbywają się za pomocą aplikacji Medidesk.
1. Na początku należy wpisać na stronie startowej login oraz hasło podesłane przez nas i kliknąć „Logowanie".
2. Następnie wybierz wolny aparat do wykonywania połączeń z widocznej listy (opis „Wolny”). W tym celu należy kliknąć „Wybierz”.
3. Aby wykonać połączenie, kliknij w zielone pole z słuchawką, które znajduje się po prawej stronie na dole ekranu.
4. Ostatnim etapem jest ręczne wpisanie (lub skopiowanie) numeru telefonu Klienta_ki w pole „Wybierz numer”. By rozpocząć połączenie — kliknij zieloną słuchawkę.
Po zakończeniu spotkania niezbędne jest jego odpowiednie oznaczenie.
W tym celu należy:
Ważne! Tylko poprawnie oznaczona wizyta, po jej realizacji, będzie odpowiednio księgowana.
W jaki sposób otrzymuję wynagrodzenie?
Ważne! Cały proces jest nieco wydłużony z racji tego, że pośredniczy przez wiele osób. Dlatego też może się zdarzyć, że wynagrodzenie za październik otrzymasz na początku grudnia.
Specjalista_ka może odwołać wizytę, w przypadku braku możliwości jej realizacji, do 30 min po otrzymaniu zlecenia.
W tym celu należy:
Ważne! Po upływie 30 minut nie ma możliwości automatycznego odwołania wizyty. W przypadku nagłych sytuacji — prosimy o wiadomość na kontakt@twojpsycholog.pl.
Klient_ka może z poziomu Partnera odwołać wizytę maksymalnie 4 godziny przed jej rozpoczęciem. W sytuacji, gdy wizyta zostanie odwołana, jest wysyłany do Ciebie mail.