Kalendarz zostaje automatycznie włączony na Twoim profilu po tym jak uzupełnisz grafik (ustawienia → grafik) i włączysz widoczność profilu (ustawienia → profil → widoczność profilu → zaznacz opcję profil widoczny na platformie). Wtedy kalendarz wyświetli się na Twoim profilu Specjalisty, co umożliwi Klientom rezerwowanie konkretnych terminów:
Na początku warto sprawdzić jakie wartości zostały podane jako minimalny i maksymalny okres wyprzedzenia.
Czasami zdarza się, że minimalny okres wyprzedzenia jest większy niż maksymalny. Powoduje to błąd systemu, ponieważ Klient_ka nie może zapisać się do Specjalist_ki np. najwcześniej dzień przed i jednocześnie najpóźniej tydzień przed.
Sprawdź także, czy po wejściu w szczegóły danego przedziału godzinowego zaznaczonego w grafiku tygodniowym (kliknij w dane pole na grafiku) lub dodawaniu nowych godzin pracy, zdanie „Pacjenci mogą rezerwować ten termin przez portal TwójPsycholog” jest zaznaczone niebieskim znaczkiem.
Jeśli natomiast nie jest to żadna z wymienionych sytuacji — napisz do nas na karolina@twojpsycholog.pl.
Po uzupełnieniu grafiku, terminy wizyt w kalendarzu będą pojawiać się gdy klientka umówi wizytę poprzez portal TwójPsycholog. Wybrana przez niego_ą godzina zostanie automatycznie zaznaczona jako zarezerwowana i na profilu będzie się wyświetlać jako wykreślona.
Drugą opcją jest natomiast ręczne dodanie wizyty. Należy wtedy:
Zostanie ona wtedy wykreślona na Twoim profilu. Na przykład jak wpiszesz wizytę trwającą od 13:00 do 13:50, to z profilu zostanie wykreślona godz. 13:00 i 13:30.
W jaki sposób sprawdzić, czy mój kalendarz jest widoczny dla Klientów? Najprościej jest wejść w ustawienia → profil → widoczność profilu i kliknąć “wyświetl profil”. Wyświetli nam się wtedy podgląd naszego profilu na platformie TwójPsycholog. Warto zerknąć, czy w sekcji “umów wizytę” wyświetlają się propozycje terminów.
Drugim sposobem jest wyszukanie swojego profilu poprzez wpisanie swojego nazwiska w wyszukiwarkę na platformie.
W kalendarzu możesz zobaczyć zarezerwowane u Ciebie wizyty w trybie:
Każdy kolor oznacza wizytę w innym gabinecie. Po kliknięciu w prostokąt danej wizyty możesz ją edytować.
Długość każdej wizyty ustawia się podczas uzupełniania cennika. Określa się tam, ile minut trwa każda z typów wizyt w danym gabinecie. Inny czas trwania wizyty możesz ustawić np. dla terapii indywidualnej, konsultacji psychologicznej, czy terapii par lub dla różnych gabinetów.
Jednak jeśli wyjątkowo chcemy, aby dana, konkretna wizyta trwała dłużej lub krócej wystarczy:
Więcej na temat edycji wizyt w profilu Klienta znajdziesz tutaj
Od teraz możesz również otrzymywać codziennie o godz. 7:00 maila z harmonogramem wizyt zaplanowanych na dany dzień (wszystkich tych, które są dodane w zakładce "Kalendarz").
Jeśli chcesz otrzymywać takiego maila z podsumowaniem, wejdź w zakładkę “Konto i subskrypcja” i w punkcie “Powiadomienia” zaznacz opcję “Codzienny harmonogram dnia (zaplanowane sesje)”. Taka wiadomość będzie przychodzić na ten adres mailowy, który wpisałeś_łaś w tej zakładce.
Ważne! Wizyty automatycznie odwołane przez Klientów, znikają z zakładki “Kalendarz”, więc również i z harmonogramu dnia. Jednak jeśli Klient odwołał spotkanie bezpośrednio u Ciebie (mailowo/telefonicznie), pamiętaj o ręcznym usunięciu. W przeciwnym razie pojawi się ono w wysłanym harmonogramie.