Chcesz szybko wysłać Klientowi materiały psychoedukacyjne, ćwiczenia czy artykuły? Wystarczy kilka kliknięć, by Klient otrzymał załącznik i miał wszystkie pliki w jednym miejscu!
Wszystkie wysłane pliki Klient od razu zobaczy na czacie (na swoim Koncie Klienta) i łatwo je pobierze.
Klient od razu zobaczy dany plik na swoim Koncie Klienta w zakładce “Moje pliki”.
Ważne! Nie zobaczy pliku w czacie tekstowym.
Klient nie pojawił się lub musiałeś odwołać wizytę? Nieodbyte wizyty warte są uporządkowania, by móc śledzić proces terapeutyczny Klienta lub pilnować kwestii zwrotów płatności. Wprowadziliśmy status wizyty, który Ci w tym pomoże!
3. Rozwiną się “Szczegóły wizyty”, gdzie klikając w rubrykę “Status wizyty” (pod datą utworzenia wizyty) możesz wybrać jeden z trzech statusów:
4. Wybrany status zapisze się automatycznie.
Co jakiś czas przesyłamy Ci ważne komunikaty dotyczące usprawnień, promocji, szkoleń, nowych funkcjonalności. Pojawiają się one, gdy logujesz się na swoje Konto CRM. Jednak wiemy, że nie zawsze masz czas je przeczytać lub chcesz zachować na później.
✔️ Teraz możesz przejrzeć wszystkie powiadomienia w zapisanej historii
Teraz jeszcze łatwiej możesz wybrać interesujące Cię pytania użytkowników na naszym Forum!
Konto na naszej Platformie pozwala Twoim Klientom na:
✔️ Korzystanie ze wspólnego Czatu Tekstowego.
✔️ Podgląd szczegółów zaplanowanych wizyt.
✔️ Posiadanie biblioteki plików/załączników.
W jaki sposób zachęcić Klienta do założenia Konta za pomocą jednego przycisku?
Czy zdarza Ci się mieć trudności w komunikacji z Klientem pomiędzy spotkaniami? Piszesz wiadomość na Czacie Tekstowym, ale Klient jej nie odczytuje? Teraz Klient otrzyma od nas powiadomienie mailowe o nieprzeczytanej wiadomości od Ciebie!
Wdrożyliśmy nową zakładkę, w której zobaczysz wszystkie zapytania o wolny termin od swoich Klientów. Do tej pory powiadamialiśmy Cię o tym jedynie w wiadomości mailowej. Teraz też otrzymasz takie przypomnienie, jednak dane Klienta będą w zakładce “Zapytania o termin”.
Gdzie je znajdziesz?
3. Kliknij w wybrany wiersz - w wybrane zapytanie → otworzy się okno z dodatkową wiadomością od Klienta. Znajdziesz tutaj dane kontaktowe do Klienta pytającego o wolny termin. Możesz odezwać się do Klienta mailowo lub telefonicznie.
Rozszerzyliśmy dotychczasowy Raport historii wizyt o nowe rubryki informacyjne:
✔️Status wizyty
✔️Metodę płatności
Raport zawiera teraz informacje o: dacie wizyty, gabinecie, usłudze, statusie wizyty, statusie płatności, metodzie płatności oraz kwocie opłaty.
Regularnie wysyłamy Ci wiadomość mailową z oceną poszczególnych elementów Twojego Konta, by pomóc Ci w pozyskaniu nowych Klientów.
Jeśli nie chcesz go otrzymywać, możesz wyłączyć tę opcję:
“Ustawienia” → “Konto i subskrypcja” → w sekcji “Powiadomienia” odznacz (zachowaj puste) okienko “Cykliczny audyt jakości profilu na TwójPsycholog.pl”