Chcesz szybko podejrzeć, kiedy i o której godzinie jest najbliższa wizyta wybranego Pacjenta_ki? Ułatwiamy Ci to! Już nie musisz przeszukiwać listy wszystkich wizyt – wprowadziliśmy nową funkcjonalność.
Teraz w sekcji Klienci wybierz konkretną osobę z listy i przejdź do zakładki Wizyty. Nad tabelą, z listą wszystkich spotkań dotyczących tej osoby, znajdziesz banner z informacjami o najbliższej wizycie.
Banner zawiera:
Dzięki temu od razu widzisz kluczowe informacje najbliższej wizyty bez dodatkowych kliknięć i bez przeszukiwania całej listy wizyt.
W sekcji Wizyty możesz łatwo posortować listę spotkań. Wystarczy kliknąć w nagłówek kolumny (ze strzałkami sortowania), aby zmienić kolejność według wybranego kryterium:
Dzięki sortowaniu w kilka sekund znajdziesz potrzebne informacje.
Na Twoim profilu pojawiło się oznaczenie (ikona) „Bezpieczne płatności”, które informuje Twoich Klientów_ki, że korzystasz z metod płatności gwarantujących bezpieczeństwo transakcji.
Co oznacza to dla Klienta_ki:
Co zyskujesz Ty:
W sekcji Raporty dodaliśmy nowy wykres „Statystyk zasugerowań profilu w Formularzu Doboru Specjalisty”.
Co pokazuje wykres?
Dzięki temu łatwiej monitorować efektywność profilu i podejmować decyzje zwiększające jego widoczność w systemie.
Wprowadziliśmy funkcjonalność umożliwiającą tworzenie ankiet, które są wysyłane automatycznie po umówieniu pierwszej wizyty – zarówno przez platformę, jak i bezpośrednio w CRM.
Aby wysłać ankietę wejdź w zakładkę Klienci, następnie wybierz Ankiety. Na stronie pojawi się okno z możliwością uzupełnienia ankiety przed pierwszą wizytą (pierwsza ankieta dotyczy wizyt dodanych w CRM, a skrolując stronę zobaczysz drugą ankietę dotyczą wizyt umówionych przez platformę).
Co można zrobić dzięki ankietom?
Dzięki temu Ty (Specjalista_ka) możesz sprawnie zebrać wszystkie potrzebne informacje przed pierwszym spotkaniem, a Klient_ka otrzymuje wszystkie niezbędne materiały i instrukcje w wygodny sposób.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Kliknij TUTAJ.
W zakładce Kalendarz → Zapytania o termin, wprowadziliśmy możliwość oznaczenia, czy dane zapytanie od Klienta_ki zostało zrealizowane.
Jak to działa?
Dzięki temu łatwo monitorujesz, które zapytania zostały obsłużone, a które wymagają jeszcze działania.
Funkcjonalność ta pozwala szybko śledzić status wszystkich zapytań i lepiej organizować pracę.
Wprowadziliśmy nową, rozbudowaną wersję wyników dopasowania Specjalistów_ek w Formularzu Doboru Specjalisty (FDS), która pozwala Pacjentom_kom łatwiej i szybciej wybrać odpowiedniego Specjalistę_kę.
Co nowa wersja daje użytkownikowi?
Dzięki temu Klienci_tki mogą dokonać lepszego wyboru, mając pełniejszy obraz dostępnych Specjalistów_ek, a Specjaliści_stki zyskują większą szansę na kontakt z Klientem_ką.
W CRM dodaliśmy nową tabelę, w której znajdują się wszystkie faktury za PPL (Pay Per Lead - prowizję za wizyty umówione przez Formularz Doboru Specjalisty) wystawiane Specjalistom_kom.
Co możesz zrobić?
Dzięki temu masz pełną kontrolę nad dokumentami i dostęp do nich w jednym miejscu, bez konieczności kontaktu z obsługą.
Masz zaległą fakturę za subskrypcję Konta Premium? Po zalogowaniu się na swoje konto zobaczysz na górze strony wyraźny komunikat o braku płatności.
Dzięki temu masz pewność, że nie przegapisz ważnej informacji dotyczącej opłaty za konto.