Klient_ka może wystawić opinię poprzez wejście na profil Specjalisty_ki na platformie TwójPsycholog lub poprzez zaproszenie od Ciebie. Możesz je wysłać jednorazowo z poziomu profilu klienta w systemie CRM. Pamiętaj, że aby poprosić osobę o opinię, musi być do niej przypisana wizyta.
W takim przypadku należy dodać tę osobę do bazy w zakładce „Klienci” (https://crm.twojpsycholog.pl/clients). Konieczne będzie również wpisanie numeru telefonu oraz maila. Dzięki temu będzie można zarówno wysłać jej automatyczną prośbę o wystawienie opinii, jak i samodzielnie będzie mógł to zrobić poprzez platformę. Może to zrobić anonimowo, jednak dane muszą być w bazie, żeby system otrzymał potwierdzenie, że rzeczywiście ta osoba był_a Twoim Klientem/Klientką :)
Aby wysłać do Klienta_tki automatyczną wiadomość z prośbą o wystawienie opinii:
Ważne! Możesz poprosić Klienta o opinię tylko raz. Rekomendujemy, żeby było to po ukończeniu wszystkich spotkań.
Tak, wysyłamy automatycznego SMS z prośbą o wystawienie opinii. Obecność opinii jest niezwykle ważna dla Klientów, którzy szukają Psychologa/Psychoterapeuty i między innymi na tym opierają swoją ostateczną decyzję. Ilość opinii jest również brana pod uwagę przez algorytm podczas sortowania profili na platformie, jednak jest to jeden z wielu czynników (tutaj można dowiedzieć się o tym więcej: https://pomoc.twojpsycholog.pl/pl/sortowaniekont). Dlatego też opinie na naszym portalu są ważne.
Jednak wprowadziliśmy pewną elastyczność - można wybrać po ilu wizytach taka prośba może zostać wysłana. Można również całkowicie wyłączyć automatyczną wysyłkę prośby o wystawienie opinii w imieniu portalu (wtedy Klient będzie mógł ją wystawić, wchodząc na profil Specjalisty lub otrzymując od niego link).
System opinii polega na wypełnieniu przez Klienta_kę ankiety opracowanej przez platformę TwójPsycholog, tak aby przekazać informację zwrotną Specjaliście_stce na temat jego_jej pracy, swoich odczuć oraz rezultatów. Ankieta systemu opinii składa się z dwóch części:
1. Pytań zamkniętych, gdzie zaznacza się odpowiedzi, które prezentowane są na profilu Specjalisty_ki w formie zsumowanego wyniku (zakładka: Klienci → Opinie).
2. Pytania otwartego, gdzie wpisuje się podsumowanie swojej opinii, które na profilu wyświetlane jest w formie opinii tekstowej.
Z pytań zamkniętych dowiesz się:
Pytanie otwarte natomiast umożliwia podzielenie się swoimi wrażeniami w postaci krótkiej wypowiedzi, można wypisać w kilku zdaniach pozytywne i negatywne aspekty uczestniczenia w spotkaniach z tym_ą Specjalistą_ką.
Klient_ka może wystawić opinię minimum po pierwszej wizycie, zalecamy jednak, by było to raczej bliżej końca terapii.
Jedną. Ty również możesz wysłać tylko jedną prośbę o wystawienie opinii bez względu na to, czy Klient_ka ją wystawi, czy nie.
Każda opinia przechodzi przez weryfikację administratorów platformy TwójPsycholog. W przypadku opinii, która budzi wątpliwość administratorów — Klient_ka może zostać poproszony_a o jej edycję lub też opinia zostanie całkowicie odrzucona. Na Twój profil trafiają jedynie opinie sprawdzone przez nas.
Możesz odpowiedzieć Klientowi na opinię, którą Ci wystawił. Aby to zrobić:
1) W nawigacji bocznej wybierz zakładkę “Klienci” .
2) Następnie na górze strony kliknij w zakładkę “Opinie”.
3) Kliknij w przycisk “Odpowiedz na opinię” przy tej, na którą chcesz odpowiedzieć.
4) Napisz treść i kliknij przycisk “Opublikuj odpowiedź".
5) Po weryfikacji, odpowiedź zostanie zatwierdzona i wyświetli się publicznie na Twoim profilu.
Jeśli masz wątpliwości co do prawdziwości wystawionej opinii — skontaktuj się z nami na kontakt@twojpsycholog.pl
Z racji tego, że zależy nam na wiarygodności opinii, aby wystawić opinię na profilu Specjalisty, konieczne jest potwierdzenie swojej tożsamości numerem telefonu i adresem mailowym. Jeśli te dane są przypisane do wizyt u Ciebie w systemie CRM, na podanego maila Klient_ka otrzyma link do wystawienia opinii. Bez weryfikacji tożsamości nie będzie miał_a możliwości wypełnienia opinii, chyba że dostanie link wysłany przez Ciebie.
Jeżeli nie chcesz, by Twoi Klienci_tki wystawiali_ły opinię, wystarczy wyłączyć tę opcję w oknie na samym dole strony:
“Ustawienia” → “Przypomnienia”→ “Zbieranie opinii od Klientów” → przycisk “Wyłącz możliwość wystawiania opinii (otrzymane wcześniej opinie pozostaną widoczne na profilu)”.