¶ Jak działają automatyczne powiadomienia dla Klientów?
Każdy_a Klient_ka dzień przed wizytą otrzymuje od nas automatyczne przypomnienie o spotkaniu w formie SMSa/maila.
Możesz jednak samodzielnie ustawić:
do kogo takie przypomnienia są wysyłane — do wszystkich Klientów, czy jedynie tych umówionych poprzez portal TwójPsycholog
oraz jaka jest ich treść — zrobisz to w zakładce ustawienia → przypomnienia.
Jest także opcja, w tym samym miejscu, całkowitego wyłączenia przypomnień. Wtedy jednak Klient_ka nie dostanie przypomnienia o wizycie odbywającej się następnego dnia, o ile Specjalista_ka sam_a mu o nim nie przypomni poprzez wiadomość prywatną.
W zakładce ustawienia → przypomnienia możesz włączać lub wyłączać opcję wysyłania przypomnień.
Jeśli chcesz, aby przypomnienia o wizycie wysyłane były wyłącznie do Klientów, którzy umówili wizytę przez stronę TwójPsycholog, zaznacz opcję „Wysyłaj przypomnienia SMS tylko do klientów, którzy umówili wizytę przez portal TwójPsycholog”. W ten sposób przypomnienia SMS nie zostaną wysłane do Klientów, dla których wizyta została dodana ręcznie.
Jeśli chcesz, aby przypomnienia o wizycie wysyłane były także do Klientów, których wizyty dodałeś ręcznie — zaznacz opcję „Wysyłaj przypomnienia do wszystkich klientów”.
System może automatycznie wysłać wiadomość do Klienta_ki w kilku przypadkach:
1. zaraz po umówieniu wizyty poprzez platformę TwójPsycholog — jest to automatyczne potwierdzenie umówienia wizyty wraz z takimi informacjami jak:
imię i nazwisko Specjalisty_ki,
termin, miejsce, rodzaj i koszty wizyty
w przypadku wizyt online Specjalista_ka może dodać także własną instrukcję, która będzie wysyłana — jak to zrobić przeczytasz tutaj
2. Dzień przed wizytą Klient_ka dostaje przypomnienie o wizycie jako SMS/mail — od Specjalisty_ki zależy jaka będzie treść tej wiadomości oraz kto może te przypomnienia otrzymywać
3. Jeśli dodajesz wizytę ręcznie (kalendarz → +dodaj wizytę) możesz zaznaczyć opcję "Powiadom klienta o utworzeniu wizyty" - dostanie wtedy na swojego maila informację o nowej wizycie
4. Jeśli edytujesz wizytę (kalendarz → kliknij w kafelek z konkretną datą, by wejść w szczegóły wizyty → edytuj) - po kliknięciu „zapisz”, wyświetla się wtedy zapytanie, czy chcesz poinformować Klienta_kę o zmianach.
Tak, jeśli chcesz przesłać Klientowi_ce szczegółowe informacje, napisz do niego_j na adres mailowy/numer telefonu, który podał_a podczas rejestracji.
Są przypadki, w których wręcz wskazane jest napisanie do Klienta_ka osobiści:
by przekazać informacje na temat sposobu płatności, np. gdy nie podałeś swojego numeru konta na profilu, czy w automatycznej dodatkowej instrukcji (w przypadku wizyt online), a przelew jest u Ciebie jedyną formą płatności,
link do wizyty online, wraz z krótkim wyjaśnieniem, jaki komunikator będzie w tym celu wykorzystywany,
gdy musisz odwołać wizytę — napisz do Klienta_ki jak najszybciej wyjaśnienie oraz zaproponuj inny termin.
Aby zmienić treść przypomnień, które są wysyłane do Twoich Klientów, wejdź w ustawienia → przypomnienia → treść przypomnień SMS.
Dodaj w treści wiadomości słowa łączące istotne informacje, takie jak “przypominamy o wizycie”, ”spotkanie odbędzie się w" itd. Dzięki temu całość przypomnienia będzie spójnym komunikatem łączącym się płynnie z polami dynamicznymi.
Wstaw pola dynamiczne. Są to specjalne pola, zamiast których podczas wysyłki SMS podstawiane są prawdziwe dane Klienta_ki lub Twoje. Przykładowe pole dynamiczne to np. [imie], zamiast którego Klient_ka zobaczy swoje imię.
Pamiętaj, żeby sprawdzić, jak będzie wyglądała Twoja wiadomość za pomocą opcji „Podgląd wiadomości”. Dzięki temu unikniesz błędów, np. źle użytych pól dynamicznych.
SMS z kodem, który należy wpisać podczas rezerwacji terminu poprzez platformę - wysyłany zawsze w momencie umawiania wizyty.
SMS z przypomnieniem o wizycie - wysyłany, jeśli Specjalista wyrazi na to zgodę w zakładce “Przypomnienia” w punkcie “Odbiorcy przypomnień”.
SMS z informacją o odwołaniu wizyty przez Specjalistę - wysyłany w momencie, gdy podczas odwoływania (usuwania) wizyty w zakładce “Kalendarz” Specjalista zaznaczy opcję “Wyślij informację do klienta o odwołaniu wizyty”,
SMS z prośbą o wystawienie opinii (gdy prosi Specjalista lub TwójPsycholog) - wysyłany, jeśli Specjalista wyrazi na to zgodę w zakładce “Przypomnienia” w punkcie “Zaproszenie do wystawienia opinii” lub w zakładce “Klienci” wejdzie w profil konkretnego Klienta i kliknie “Poproś klienta o wystawienie opinii”.