Aby ustawić cennik, najpierw konieczne jest dodanie swoich gabinetów (zakładka ustawienia → gabinety). Następnie należy:
Tak, do każdego gabinetu dodaje się osobny cennik. Ceny tych samych usług w różnych gabinetach mogą być inne.
W tym celu należy kliknąć na trzy kropki znajdujące się obok konkretnej usługi i zaznaczyć edytuj/usuń w zależności od celu naszego działania.
Wskazówka! Jeśli nie usuwasz usługi, jednak nie chcesz, aby była ona widoczna na Twoim profilu, kliknij „wyłącz usługę”. W cenniku będzie ona oznaczona jako nieaktywna, a Klienci nie zobaczą jej na Twoim profilu. W każdym momencie będziesz mógł_ogła zmienić jej status na „aktywna” i włączyć w ten sposób jej wyświetlanie na profilu.
Jeśli jeden Gabinet oferuje usługi stacjonarne, jak i online, możesz chcieć zróżnicować ich ceny. Przykładowo w Gabinecie oferujesz konsultację psychologiczną, która może odbywać się stacjonarnie lub online. Stacjonarnie chcesz pobierać 200 zł, a online 150 zł (za tę samą usługę). Możesz to zróżnicować:
Możesz sortować wyświetlanie konkretnych usług, widocznych na Profilu. Możesz zmienić kolejność na dowolną (np. wg rosnącej ceny, gabinetu itp.) Jak to zrobić:
Rodzaj płatności jest przypisywany do konkretnego gabinetu. Aby go określić, należy przy dodawaniu/edytowania gabinetu, wybrać rodzaj płatności"
Więcej na temat gabinetów i ich edytowania przeczytasz tutaj
Jeśli chodzi o szczegóły płatności — zależy to od indywidualnych preferencji każdego Specjalisty. Niektórzy po umówieniu wizyty przez Klienta, osobiście kontaktują się z nim mailowo w celu przekazania szczegółowych informacji m.in. numeru konta i terminu płatności.
Inni natomiast od razu umieszczają te informacje na swoim profilu. Wystarczy wtedy:
W tych dwóch miejscach można właśnie umieścić informacje na temat terminu płatności oraz numer konta.
Więcej informacji na temat gabinetów i ich edytowania znajdziesz tutaj