Aby dodać gabinety, w których przyjmujesz, wejdź w nawigacji bocznej w zakładkę Ustawienia → Gabinety.
Podczas dodania gabinetu wyświetla się plansza na uzupełnienie danych.
Gabinet może mieć formę online i/lub stacjonarną w zależności od Twoich preferencji. Wystarczy, że zaznaczysz odpowiednie checkboxy. Podczas dodawania gabinetu określasz:
Tak, wystarczy kliknąć w trzy kropeczki znajdujące się przy danym gabinecie oraz wybrać „edytuj”.
Kliknij w trzy kropeczki znajdujące się przy danym gabinecie i zaznacz „Usuń”.
Jeśli chcesz natomiast, by gabinet przestał mieć formę zarówno online i stacjonarnego — wejdź w edycje gabinetu i odznacz np. opcję „gabinet wirtualny (wizyty online)". Wtedy będzie on gabinetem jedynie stacjonarnym. W ten sam sposób możesz zrobić, by mieć gabinet jedynie online.
W tej kwestii nie ma ograniczeń. Możesz dodać wszystkie gabinety, w których pracujesz :)
W kalendarzu jest opcja zarówno wyświetlania wszystkich gabinetów naraz, jak i każdego osobno. Każdy gabinet jest oznaczony innym kolorem.
Więcej na temat kalendarza przeczytasz tutaj
Możesz samodzielnie zarządzać kolejnością swoich gabinetów! Wybierz, który gabinet wyświetli się Klientowi, jako pierwszy zarówno w kalendarzu podczas umawiania wizyty, jak i na profilu w zakładce „usługi” :)
Jak to zrobić?
1) Wejdź do zakładki „Gabinety”.
2) W punkcie „Kolejność gabinetów na profilu” klikając w wybrany gabinet przytrzymaj lewy przycisk myszki.
3) Przeciągnij ten gabinet w konkretne miejsce. Tak jak ustawisz, taka kolejność będzie się wyświetlała na platformie zarówno w Twoim kalendarzu, jak i zakładce „usługi".
Trzy kropeczki przy gabinety → cennik, przenosi Cię do cennika danego gabinetu. Jeśli jest pusty, możesz go uzupełnić. Możesz to również sprawdzić, wchodząc klasycznie w ustawienia → cennik, a następnie wybrać usługi konkretnego gabinetu.
Więcej na temat cennika przeczytasz tutaj