W ostatnim czasie dodaliśmy nową zakładkę „Komunikator wideo”. Znajdziesz tam szczegółowe informacje na temat videochatu oraz możliwość zautomatyzowania wysyłki linków. W zależności od tego, czy korzystasz z naszego komunikatora, możesz:
Wskazówka! Jeśli linki były dodane, a zniknęły, w szczegółach wizyty kliknij „Edytuj” oraz „Dołącz link do komunikatora wideo TwójPsycholog”.
Ważne! Opcja automatycznego dołączania linku do każdej wizyty online na ten moment nie dotyczy gabinetów przypisanych do Ośrodków.
Do tej pory link do płatności wyświetlał się danej osobie na Koncie Klienta, a Specjalista mógł go wygenerować z systemu już po zrealizowaniu wizyty (w zakładce „Rozliczenia”). Obecnie link do szybkich płatności znajduje się w szczegółach każdej wizyty. Jest to szczególnie przydatne, gdy nie masz zaznaczonej obowiązkowej płatności przy rezerwowaniu terminu lub chcesz wysłać link do Klienta umówionego poza platformą. Wystarczy wejść w szczegóły konkretnej wizyty i kliknąć „Wyślij link Klientowi”.
Wskazówka! Jeśli Klient opłaci wizytę i zostanie to zaksięgowane przez system, zmieni się status płatności. Zarówno w szczegółach wizyty, jak i w zakładce „Rozliczenia” pojawi się informacja „Wizyta opłacona”.
Dotychczas można było dodawać zarówno na platformie, jak i w systemie jedynie numery polskie. Od teraz zakładając Konto Specjalisty, umawiając wizytę, dodając nowego Klienta czy uzupełniając swoje dane w zakładce „Profil”, można wpisać również międzynarodowe numery.
Aby patrząc w Kalendarz, łatwiej było odróżnić wizyty online od stacjonarnych, wprowadziliśmy nowe oznaczenie. Przy każdej wizycie, która odbywa się w formie online, znajduje się ikonka kamerki.
Dotychczas lista Klientów umówionych przez Formularz Doboru Specjalisty znajdowała się w zakładce „Konto i subskrypcja” w punkcie „Rozliczenie Pay Per Lead”. Aby jednak wszystko było jeszcze bardziej przejrzyste, od teraz informacja na temat Klientów umówionych tą drogą pojawi się dodatkowo w zakładce „Klienci”. Jeśli dana osoba trafiła do nas dzięki Formularzowi Doboru Specjalisty, przy jej nazwisku w kolumnie „Źródło rejestracji” pojawi się wyrażenie „Formularz Doboru”.
Umieściliśmy również na naszej platformie nowy komunikat o plikach cookie — można zarówno zaakceptować wszystkie na raz, jak i dopasować pod swoje preferencje.
W wyszukiwarce Specjalistów dodaliśmy nowy dodatkowy filtr - języki. Dodatkowo umieściliśmy w tej puli “język migowy”. Jeśli ktoś posługuje się tym językiem, warto to zaznaczyć w swoim profilu, aby Klienci mogli nas odnaleźć :)