W ostatnim czasie wprowadziliśmy możliwość elastycznego ustawienia slotów. Obecnie Klienci mogą umawiać wizyty nie tylko o pełnych i połówkowych godzinach (np. o 14:00 i 14:30), ale także co 10, 15 i 20 minut (np. o 14:10, 14:15, 14:30 itd.)
Aby im to umożliwić, należy wejść w zakładkę “Grafik” i w punkcie “Częstotliwość wolnych slotów” wybrać preferowaną opcję.
Ważne:
Wtyczka na stronę www, zwana inaczej widgetem, umożliwia dodanie na stronę internetową Twojego ośrodka kalendarza rezerwacji wizyt. Dzięki temu zarówno nowi, jak i dotychczasowi Klienci będą mogli umawiać spotkania bezpośrednio przez stronę www ośrodka. Dotychczas była dostępna tylko dla Kont Indywidualnych, od teraz mogą z tej funkcjonalności również Konta Ośrodków.
Masz u nas Konto Ośrodka i chcesz skorzystać z widgetu? Wszystkie szczegółowe informacje znajdziesz tutaj: https://pomoc.twojpsycholog.pl/pl/wtyczka-na-strone-www-osrodka
Interesuje Cię założenie Konta Ośrodka? Zerknij tutaj: https://pomoc.twojpsycholog.pl/pl/zalozeniekonta
Od teraz możesz odpowiedzieć Klientowi na opinię, którą Ci wystawił. Aby to zrobić:
1) W nawigacji bocznej wybierz zakładkę “Klienci” .
2) Następnie na górze strony kliknij w zakładkę “Opinie”.
3) Kliknij w przycisk “Odpowiedz na opinię” przy tej, na którą chcesz odpowiedzieć.
4) Napisz treść i kliknij przycisk “Opublikuj odpowiedź".
5) Po weryfikacji, odpowiedź zostanie zatwierdzona i wyświetli się publicznie na Twoim profilu.
Chcesz samodzielnie zdecydować, czy Twoi Klienci mają otrzymywać SMS-owe przypomnienia o wizycie 24h przed rozpoczęciem spotkania, czy wcześniej/później? Teraz jest to możliwe!
Wejdź w zakładkę “Przypomnienia” i w punkcie „Termin wysyłki przypomnień o wizycie” wpisz preferowaną liczbę godzin. Dzięki temu na przykład po wpisaniu „14”, Klient otrzyma SMS z przypomnieniem o wizycie 14h przed rozpoczęciem spotkania.
Ważne! Wprowadzając zmiany w tym miejscu, warto zerknąć do zakładki “Grafik”, jaki mamy ustawiony minimalny okres rezerwacji wizyt. Jeśli jest to np. 12h, a wysyłkę przypomnień ustawimy na 48h (2 dni przed wizytą) to Klient umawiający spotkanie z dnia na dzień nie dostanie żadnego SMSa z przypomnieniem.
Od teraz możesz również otrzymywać codziennie o godz. 7:00 maila z harmonogramem wizyt zaplanowanych na dany dzień (wszystkich tych, które są dodane w zakładce "Kalendarz").
Jeśli chcesz otrzymywać takiego maila z podsumowaniem, wejdź w zakładkę “Konto i subskrypcja” i w punkcie “Powiadomienia” zaznacz opcję “Codzienny harmonogram dnia (zaplanowane sesje)”. Taka wiadomość będzie przychodzić na ten adres mailowy, który wpisałeś_łaś w tej zakładce.
Ważne! Wizyty automatycznie odwołane przez Klientów, znikają z zakładki “Kalendarz”, więc również i z harmonogramu dnia. Jednak jeśli Klient odwołał spotkanie bezpośrednio u Ciebie (mailowo/telefonicznie), pamiętaj o ręcznym usunięciu. W przeciwnym razie pojawi się ono w wysłanym harmonogramie.
W ostatnim mailu z nowościami dawaliśmy znać, że aby ułatwić naszym Specjalistom zbieranie opinii, wysyłamy Klientom SMSa zachęcającego do ich wystawienia. Obecność opinii jest niezwykle ważna dla Klientów, którzy szukają Psychologa/Psychoterapeuty i między innymi na tym opierają swoją ostateczną decyzję. Ilość opinii jest również brana pod uwagę przez algorytm podczas sortowania profili na platformie, jednak jest to jeden z wielu czynników (tutaj można dowiedzieć się o tym więcej: https://pomoc.twojpsycholog.pl/pl/sortowaniekont)
Opinie na naszej platformie są bardzo ważne, jednak wprowadziliśmy pewną elastyczność - można wybrać po ilu wizytach taka prośba może zostać wysłana. Można również wyłączyć automatyczną wysyłkę prośby o wystawienie opinii w imieniu portalu (wtedy Klient będzie mógł ją wystawić, wchodząc na profil Specjalisty lub otrzymując od niego link).