Zapisz łatwo najważniejsze informacje o Kliencie jako Ośrodek!
Gdy wejdziesz w zakładkę „Klienci” i klikniesz daną osobę, zobaczysz podzakładkę „Notatki”. Wcześniej była dostępna tylko na Kontach Specjalistów, a teraz możesz z niej korzystać także na Koncie Ośrodka 🥳
✔️ Aby ją odblokować, należy zaznaczyć wymagane zgody.
✔️ Notatki dodane na Koncie Ośrodka nie są widoczne dla Specjalistów - widać je tylko po zalogowaniu się na Konto Ośrodka.
👉 Pełną instrukcję znajdziesz tutaj: https://pomoc.twojpsycholog.pl/pl/notatki
Klient nie pojawił się lub musiałeś odwołać wizytę? Nieodbyte wizyty warte są uporządkowania, by móc śledzić proces terapeutyczny Klienta lub pilnować kwestii zwrotów płatności. Wprowadziliśmy status wizyty, który Ci w tym pomoże!
3. Rozwiną się “Szczegóły wizyty”, gdzie klikając w rubrykę “Status wizyty” (pod datą utworzenia wizyty) możesz wybrać jeden z trzech statusów:
4. Wybrany status zapisze się automatycznie.
Rozszerzyliśmy dotychczasowy Raport historii wizyt o nowe rubryki informacyjne:
✔️Status wizyty
✔️Metodę płatności
Raport zawiera teraz informacje o: dacie wizyty, gabinecie, usłudze, statusie wizyty, statusie płatności, metodzie płatności oraz kwocie opłaty.
✔️Konto Ośrodka otrzymało podgląd Raportu w formie tabeli, z możliwością wyboru podglądu dla wszystkich Specjalistów_ek.
Konto na naszej Platformie pozwala Twoim Klientom na:
✔️ Korzystanie z Czatu Tekstowego ze swoim Specjalistą.
✔️ Podgląd szczegółów zaplanowanych wizyt.
✔️ Posiadanie biblioteki plików/załączników przesyłanych przez Specjalistę.
W jaki sposób zachęcić Klienta do założenia Konta za pomocą jednego przycisku?
Wdrożyliśmy nową zakładkę, w której zobaczysz wszystkie zapytania o wolny termin od Klientów. Do tej pory powiadamialiśmy Cię o tym jedynie w wiadomości mailowej. Teraz też otrzymasz takie przypomnienie, jednak dane Klienta (oraz wybranego przez niego Specjalistę) będą w zakładce “Zapytania o termin”.
Gdzie je znajdziesz?
3. Kliknij w wybrany wiersz - w wybrane zapytanie → otworzy się okno z dodatkową wiadomością od Klienta. Znajdziesz tutaj dane kontaktowe do Klienta pytającego o wolny termin oraz Specjalistę, do którego chciałby się umówić. Możesz odezwać się do Klienta mailowo lub telefonicznie.
Co jakiś czas przesyłamy Ci ważne komunikaty dotyczące usprawnień, promocji, szkoleń, nowych funkcjonalności. Pojawiają się one, gdy logujesz się na Konto Ośrodka. Jednak wiemy, że nie zawsze masz czas je przeczytać lub chcesz zachować na później.
✔️ Teraz możesz przejrzeć wszystkie powiadomienia w zapisanej historii
Teraz jeszcze łatwiej możesz wybrać interesujące Cię pytania użytkowników na naszym Forum!