Przeczyta na Twoim profilu, jeśli uzupełniłeś_aś podczas dodawania/edytowania gabinetu pole „informacje dodatkowe". Jeśli chodzi natomiast o wizyty online, przeczyta w mailu potwierdzającym umówienie wizyty, jeśli uzupełniłeś_aś także pole „instrukcja dla klienta”. W tych dwóch miejscach możesz umieścić wszystkie informacje na temat płatności. Więcej o dodawaniu treści w tych polach przeczytasz tutaj
Jeśli natomiast wolisz napisać do Klienta_ki osobiście maila z kompletem informacji na temat płatności, pamiętaj o takich informacjach jak:
Nie, termin płatności jest zależny od Twoich preferencji.
W szczegółach informacji o kliencie_tce znajdziesz jego_jej historię wizyt. Możesz tam zaznaczyć, czy wizyty zostały przez niego_nią opłacone. Pozwoli Ci to lepiej zapanować nad płatnościami za wizytę i w razie czego przypomnieć się osobom, które zapomniały zapłacić.
Wystarczy:
Zwrot pieniędzy nie jest automatyczny. Najlepiej jak najszybciej, zanim pieniądze zostanę wysłane na nasze konto bankowe.
Jeżeli masz podłączone szybkie płatności Stripe, gdy wizyta jest odwołana, zwrotu dokonasz w ten sposób: