Przeczyta na Twoim profilu, jeśli uzupełniłeś_aś podczas dodawania/edytowania gabinetu pole „informacje dodatkowe". Jeśli chodzi natomiast o wizyty online, przeczyta w mailu potwierdzającym umówienie wizyty, jeśli uzupełniłeś_aś także pole „instrukcja dla klienta”. W tych dwóch miejscach możesz umieścić wszystkie informacje na temat płatności. Więcej o dodawaniu treści w tych polach przeczytasz tutaj
Jeśli natomiast wolisz napisać do Klienta_ki osobiście maila z kompletem informacji na temat płatności, pamiętaj o takich informacjach jak:
Nie, termin płatności jest zależny od Twoich preferencji.
W szczegółach informacji o kliencie_tce znajdziesz jego_jej historię wizyt. Możesz tam zaznaczyć, czy wizyty zostały przez niego_nią opłacone. Pozwoli Ci to lepiej zapanować nad płatnościami za wizytę i w razie czego przypomnieć się osobom, które zapomniały zapłacić.
Wystarczy:
Klient nie pojawił się lub musiałeś odwołać wizytę? Nieodbyte wizyty warte są uporządkowania, by móc śledzić proces terapeutyczny Klienta lub pilnować kwestii zwrotów płatności. Wprowadziliśmy status wizyty, który Ci w tym pomoże!
3. Rozwiną się “Szczegóły wizyty”, gdzie klikając w rubrykę “Status wizyty” (pod datą utworzenia wizyty) możesz wybrać jeden z trzech statusów:
4. Wybrany status zapisze się automatycznie.
Zwrot pieniędzy nie jest automatyczny. Najlepiej jak najszybciej, zanim pieniądze zostanę wysłane na nasze konto bankowe.
Jeżeli masz podłączone szybkie płatności Stripe, gdy wizyta jest odwołana, zwrotu dokonasz w ten sposób: