Aby zmienić dane, które podało się podczas rejestracji, takie jak:
wystarczy wejść w systemie CRM w zakładkę ustawienia → profil i edytować konkretne pola.
Jeśli chcesz zmienić adres mailowy, którym logujesz się do systemu CRM, napisz do nas na kontakt@twojpsycholog.pl. Wprowadzimy tę zmianę do systemu.
Jeśli chcesz zmienić natomiast adres mailowy, który jest:
Mail, którym logujesz się do systemu CRM, zostanie wtedy taki sam. Jednak powiadomienia oraz wiadomości od Klientów będą mogły przychodzić na inne adresy mailowe.
Jeśli chcesz zmienić dane rozliczeniowe dla faktur subskrypcji:
Dane rozliczeniowe zmienią się wtedy automatycznie w systemie Stripe.
Dane dotyczące poziomu certyfikacji Specjalistów na naszej platformie są wprowadzane przez nas ręcznie na podstawie odpowiedniej dokumentacji. Jeśli podnosisz swoje kwalifikacje i chcesz zmienić poziom swojej certyfikacji — napisz do nas na kontakt@twojpsycholog.pl. W załącznikach umieść skany dokumentów potwierdzających Twoje kwalifikacje. Aby otrzymać tytuł:
Jeżeli w oknie “płeć” wybierzesz “Kobieta”, w poziomie Twojej certyfikacji widocznej dla Klientów, będzie widnieć forma “Psycholożka” zamiast “Psycholog” itd. :)