Aby zmienić dane, które podało się podczas rejestracji, takie jak:
wystarczy wejść w systemie CRM w zakładkę Ustawienia → Profil i edytować konkretne pola.
Jeśli chcesz zmienić adres mailowy, którym logujesz się do systemu CRM, napisz do nas na kontakt@twojpsycholog.pl. Wprowadzimy tę zmianę do systemu.
Jeśli chcesz zmienić natomiast adres mailowy, który jest:
Mail, którym logujesz się do systemu CRM, zostanie wtedy taki sam. Jednak powiadomienia oraz wiadomości od Klientów_ek będą mogły przychodzić na inne adresy mailowe.
Jeśli chcesz zmienić dane rozliczeniowe dla faktur subskrypcji:
Dane rozliczeniowe zmienią się wtedy automatycznie w systemie Stripe.
Dane dotyczące poziomu certyfikacji Specjalistów_ek na naszej platformie są wprowadzane przez nas ręcznie na podstawie odpowiedniej dokumentacji. Jeśli podnosisz swoje kwalifikacje i chcesz zmienić poziom swojej certyfikacji — napisz do nas na kontakt@twojpsycholog.pl. W załącznikach umieść skany dokumentów potwierdzających Twoje kwalifikacje. Aby otrzymać tytuł:
Jeżeli w oknie „płeć” wybierzesz „Kobieta”, w poziomie Twojej certyfikacji widocznej dla Klientów_ek, będzie widnieć forma „Psycholożka” zamiast „Psycholog” itd. :)