System automatycznie może wysyłać na Twojego maila informacje o:
W każdym momencie, wchodząc w ustawienia → konto i subskrypcja → powiadomienia → zgoda na kontakt, może zaznaczyć, które powiadomienia chcesz dostawać. Jest możliwość wybrania wszystkich trzech opcji lub tylko niektórych z nich.
Powiadomienia otrzymujesz automatycznie, zaraz po umówieniu/odwołaniu wizyty, czy pojawieniu się nowej opinii.
Przychodzą zawsze na adres mailowy, który jest wpisany w punkcie „email do otrzymywania powiadomień”.
Jeśli chcesz zmienić adres mailowy, na który przychodzą powiadomienia np. o nowych wizytach, wejdź w ustawienia → konto i subskrypcja → powiadomienia → email do otrzymywania powiadomień.
Wskazówka: Wpisany tam adres może być inny niż ten wyświetlany na Twoim profilu Specjalisty, czy służący do logowania się do systemu CRM. Możesz go zmienić samodzielnie w dowolnym momencie.