Kalendarz jest pierwszą zakładką nawigacji bocznej. Wyświetlają się w nim wszystkie wizyty, które zostały do Ciebie umówione. Możesz w tym miejscu dodać także ręcznie wizyty Klientów spoza platformy.
Grafik natomiast znajdziesz klikając w nawigacji bocznej ustawienia → grafik.Możesz w nim edytować ustawienia dotyczące umawiania wizyt w Twoich gabinetach, wpisać swoje stałe godziny pracy w określone dni tygodnia oraz dni wolne.
okres rezerwacji wizyt - minimalne i maksymalne wyprzedzenie, z jakim Klienci mogą rezerwować wizytę na platformie
częstotliwość wolnych slotów, czyli umożliwienie Klientowi_ce rezerwacji wizyty o pełnej godzinie (np. 15:00, 16:00) lub także pół godziny po (15:30, 16:30)
swój kalendarz tygodniowy oraz dzienny:
w kalendarzu tygodniowym możesz zaznaczyć swoje stałe godziny pracy w określone dni tygodnia w określonych gabinetach, wyświetlają się one w profilu Specjalisty na platformie jako dostępne terminy wizyt dla Klientów
w kalendarzu dziennym możesz zaznaczyć dni odbiegające od harmonogramu ujętego w kalendarzu tygodniowym — określić dni wolne lub urlop, zmienić godziny pracy w konkretnym dniu. Jest on nadrzędny w stosunku do grafiku tygodniowego, dlatego po zaznaczeniu danego dnia jako wolny, termin ten zostanie automatycznie usunięty z Twojego profilu na platformie jako dostępny dla Klientów.