Gdy Klient_ka umówi do Ciebie wizytę poprzez platformę TwójPsycholog , zostaje on_a automatycznie dodany_a do Twojej listy.
Jeśli jednak chcesz dodać osobę, która zapisała się do Ciebie inną drogą, wystarczy:
Wskazówka! Nowego Klienta możesz dodać również od razu przy tworzeniu jego pierwszej wizyty. Nie ma konieczności najpierw dodawania Klienta, a następnie przejścia do dodawania wizyty.
Więcej na temat wizyt przeczytasz tutaj
Obok wszystkich Klientów wyświetla się źródło ich rejestracji. Jeśli ktoś:
W tym celu wejdź w nawigacji bocznej w zakładkę Klienci. W górnej części znajdziesz wyszukiwarkę, do której wystarczy wpisać imię lub nazwisko Klienta_ki, aby go_ją szybko wyszukać. Jeśli chcesz wejść w jego_jej profil, wystarczy, że klikniesz w konkretne nazwisko.
Konto na naszej Platformie pozwala Twoim Klientom na:
✔️ Korzystanie ze wspólnego Czatu Tekstowego.
✔️ Podgląd szczegółów zaplanowanych wizyt.
✔️ Posiadanie biblioteki plików/załączników.
W jaki sposób zachęcić Klienta do założenia Konta za pomocą jednego przycisku?
Jakie dane znajdują się w profilu Klienta?
W profilu Klienta_ki znajdziesz podstawowe informacje na jego_jej temat:
Jeśli któryś z Twoich Klientów posiada u nas Konto, obok jego nazwiska w zakładce „Klienci” pojawi się znaczek TwójPsycholog. Nie masz wtedy możliwości edytowania danych tej osoby, takich jak imię, nazwisko, czy adres e-mail. Może to zrobić samodzielnie poprzez swoje Konto Klienta.
Klienci, którzy umówili wizytę przez stronę TwójPsycholog, zaakceptowali wszystkie zgody RODO itp. podczas rezerwacji spotkania. Zgody RODO musisz natomiast podesłać Klientom, których wizyty dodałeś ręcznie (kalendarz → +dodaj wizytę).
Wystarczy wtedy:
Tak, podczas dodawania nowej wizyty (kalendarz → „+ Dodaj wizytę”) możesz zaznaczyć opcję „Nie podawaj danych klienta”. Osoba ta nie zostanie dodana do Twojej listy Klientów. W kalendarzu spotkanie z nią nie będzie podpisane jej imieniem i nazwiskiem, lecz jako „wizyta”.
Nowość! Od teraz możesz stworzyć własne notatki przypisane do każdego_ej z Klientów_ek. Ułatwi Ci to przypomnienie sobie najważniejszych informacji o Kliencie_tce oraz jego_jej wizytach! Jak to zrobić?
Jak zabezpieczone są notatki w CRM?
Notatki, które zapisujesz przy koncie klienta, są przechowywane w bazie danych w formie zaszyfrowanej. Oznacza to, że nie są zapisywane jako zwykły tekst, który ktoś mógłby odczytać.
Wszystkie notatki są kodowane algorytmem AES – to powszechnie stosowany i bezpieczny standard szyfrowania danych.
Każdy specjalista ma przypisany własny klucz prywatny. Tylko ten klucz pozwala odszyfrować notatki zapisane przez daną osobę.
Notatki specjalisty nie mogą być odczytane przez innych specjalistów ani przez administratorów systemu – bez odpowiedniego klucza nie da się ich otworzyć.
Dzięki temu notatki w CRM są dostępne wyłącznie dla Ciebie i chronione przed nieuprawnionym dostępem.
Wdrożyliśmy nową zakładkę, w której zobaczysz wszystkie zapytania o wolny termin od swoich Klientów. Do tej pory powiadamialiśmy Cię o tym jedynie w wiadomości mailowej. Teraz też otrzymasz takie przypomnienie, jednak dane Klienta będą w zakładce “Zapytaniao termin”.
Gdzie je znajdziesz?
3. Kliknij w wybrany wiersz - w wybrane zapytanie → otworzy się okno z dodatkową wiadomością od Klienta. Znajdziesz tutaj dane kontaktowe do Klienta pytającego o wolny termin. Możesz odezwać się do Klienta mailowo lub telefonicznie.