Mindgram to dostawca kompleksowej platformy wsparcia psychologicznego i rozwoju dla pracowników. Wspiera osoby zmagające się m.in. ze stresem, z wypaleniem zawodowym, silnymi emocjami, ale także tych, którzy chcą poprawić swoje relacje, komunikację, zwiększyć własną produktywność czy poprawić jakość snu. Więcej na temat ich działalności przeczytasz tutaj.
Współpraca polega na prowadzeniu 50-minutowych, indywidualnych spotkań psychoterapeutycznych lub coachingowych dla osób pracujących w średnich i dużych firmach. Ilość spotkań zależy od danego Klienta - niektórzy korzystają z jednorazowego wsparcia, inni decydują się na terapię długoterminową.
Ważne! Wpływ na tę decyzję może mieć również pakiet wizyt, jaki wykupiła firma dla swoich Pracowników_czek. Niektórzy mogą umówić jedynie określoną ilość spotkań w danym miesiącu/roku, inni nie mają limitów. Dana osoba widzi limity na swoim koncie w Mindgram - gdyby jednak pojawiły się w tej kwestii pytania, prosimy o przekierowanie Klienta_tki do supportu Mindgram: customercare@mindgram.com
Do współpracy z Mindgram rekrutujemy Specjalistów_tki cyklicznie. Dlatego dobrze zostawić swoje dane kontaktowe, byśmy mogli dać znać w momencie rozpoczęcia nowego naboru.
Aby dołączyć do grona Specjalistów świadczących usługi psychoterapeutyczne w ramach współpracy z Mindgram, musisz:
LUB
Aby dołączyć do grona Specjalistów świadczących usługi coachingowe w ramach współpracy z Mindgram, musisz:
Jeśli spełniasz wszystkie powyższe warunki i chcesz rozpocząć współpracę, wypełnij ten formularz:
→ https://forms.gle/TzPRmseWHQDTB2P18
Rekrutacja przebiega w następujący sposób:
1. Piszemy do Ciebie maila z informacją o rozpoczęciu nowego naboru Specjalistów: podsyłamy umowę do wglądu oraz prosimy o potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji.
2. Jeśli wszystko jest jasne, prosimy o pobranie umowy, uzupełnienie jej i odesłanie w formie edytowalnej np. jako link do dysku Google. W razie dodatkowych pytań dajesz nam znać, wszystko dokładnie wyjaśniamy.
3. Podsyłamy listę kandydatów Zespołowi Mindgram. Każda osoba jest przez nich weryfikowana i potwierdzana. Rekrutacja po ich stronie polega na uzupełnieniu ich formularza oraz krótkiej rozmowie. Współpraca jest podejmowana z wybranymi kandydatami.
4. Jeśli Mindgram potwierdzi Twoją kandydaturę, jako TwójPsycholog podpisujemy z Tobą umowę B2B, ustalamy termin rozpoczęcia współpracy i prosimy o dodanie wolnych slotów dla Klientów Mindgram do zakładki “Grafik”.
Z racji tego, że w ramach współpracy z Mindgram nie zakładasz nowego, osobnego konta, tylko wszystko się dzieje w ramach Konta na TwójPsycholog, zachodzą w nim pewne zmiany. Trzeba też pamiętać, że występują spore różnice dotyczące umawiania i realizowania wizyt.
1) Jeden, odgórnie założony gabinet.
W zakładce Gabinety pojawi się nowy gabinet o nazwie „Wizyty zewnętrzne” - oznaczony jako online i nieedytowalny. Dotyczy jedynie Twoich działań w ramach współpracy i ułatwi udostępnianie wolnych terminów dla Klientów Mindgram.
2) Większość informacji jest wyświetlanych odgórnie przez Mindgram
Mindgram wybrane informacje pobiera z naszego systemu np. zdjęcie profilowe czy opis i wyświetla u siebie na platformie. Nic dodatkowo nie musisz dodawać.
Ważne jedynie, by mieć uzupełniony grafik oraz informacje o językach, w których prowadzi się psychoterapię (także o polskim). Bez tego oznaczenia możliwość umawiania wizyt jest dla Klientów zablokowana.
Nie uzupełnia się innych informacji — cennika, informacji o gabinecie, treści przypomnień, minimalnego i maksymalnego czasu wyprzedzenia itp. Wszystkie te informacje są wyświetlane odgórnie przez Mindgram.
3) Rozliczasz się z nami, nie z Klientem
Specjalista nie rozlicza się samodzielnie z Klientem, lecz wystawia nam fakturę. Początkiem każdego miesiąca opłacamy wszystkie wizyty zrealizowane w miesiącu poprzednim.
4) Nie możesz samodzielnie dodać wizyty do zakładki “Kalendarz”
Nie ma możliwości umówienia wizyty przez Specjalistę. Może to zrobić jedynie Klient poprzez platformę Mindgram. Za wizyty umówione poza platformą Mindgram wynagrodzenie nie jest wypłacane.
5) Konieczność korzystania z komunikatora Mindgram
Nie ma dowolności w wyborze videochatu — należy połączyć się poprzez komunikator Mindgram za pomocą linku dodanego w szczegółach wizyty. Za wizyty realizowane poza komunikatorem Mindgram wynagrodzenie nie jest wypłacane.
Jeśli chcesz dany zakres godzinowy udostępnić dla Klientów Mindgram:
Jeśli chcesz, aby godziny dla Klientów TwójPsycholog nieco się różniły — dodaj dwa różne grafiki.
Jeśli w Twoim grafiku dane zakresy godzinowe będą na siebie nałożone — również oznacza to, że mogą w tym terminie umówić się do Ciebie zarówno osoby prywatne, jak i Klienci w ramach współpracy. Każdy z zakresów może być nieco dłuższy lub krótszy od drugiego.
Wskazówka! Zazwyczaj godziny w grafiku da się w prowadzić poprzez przytrzymanie lewego przycisku myszki i przeciągnięcie po danym zakresie godzinowym. Jednak w przypadku dodawania dwóch grafików w tym samym czasie, można to zrobić jedynie poprzez dwukrotne kliknięcie w kalendarz i ręczne wpisanie godzin w momencie dodawania drugiego grafiku.
Ważne! Udostępniając dane terminy także na platformie TwójPsycholog, wyrażasz zgodę na ewentualną opłatę Pay Per Lead — więcej na ten temat przeczytasz tutaj.
Spotkania mają formę online i odbywają się poprzez komunikator Mindgram. Link do spotkania dla Specjalisty znajduje się w zakładce „Kalendarz” w szczegółach wizyty. Natomiast Klient dostaje go bezpośrednio od Mindgram.
Ważne! W przypadku problemów technicznych można przełączyć się na inny komunikator. Jednak ważne jest, aby choć na chwilę wejść na komunikator Mindgram, by system widział, że byliśmy obecni. Trudności należy też zgłosić jeszcze tego samego dnia na adres kontakt@twojpsycholog.pl - będziemy wtedy dawać znać o tym Mindgram. W przeciwnym razie wizyta może zostać uznana za niezrealizowaną.
Za kontakt z Klientem odpowiada Mindgram. To od nich Klient otrzymuje niezbędne informacje oraz link do spotkania. Każdy Klient, który do nas przychodzi od Mindgram ma wizytę opłaconą — pieniądze są wypłacane przez nas każdego miesiąca.
Jeśli jednak potrzebujesz skontaktować się z Klientem np. w momencie wystąpienia trudności w zakładce “Klienci” znajdziesz jego dane kontaktowe.
Klient może odmówić wizytę poprzez swoje konto na platformie Mindgram. Gdy daje nam znać mailowo o odwołaniu - ważne, aby przypomnieć mu, że powinien to zrobić również poprzez Mindgram.
Jeśli Klient nie pojawił się i nie odwołał wizyty lub zrobił to za późno (z mniejszym wyprzedzeniem niż 24 godziny przed rozpoczęciem spotkania), wizyta jest klasyfikowana jako zrealizowania i wynagrodzenie za nią jest wypłacane, tak jakby się odbyła.
Ważne! Dobrze poczekać na Klienta ok. 20 min, ponieważ jego nieobecność może wynikać z problemów technicznych. Gdy się nie zjawia, jeśli się chce, można napisać maila i podpytać, czy przyczyną są trudności z dołączeniem do spotkania.
Mindgram sugeruje, żeby przede wszystkim w pierwszej kolejności edytować termin wizyty w szczegółach spotkaniach, zamiast ją całkowicie odwoływać. Jeśli jednak decydujemy się na odwołanie, poniżej zamieszczamy instrukcję, jak to poprawnie zrobić :)
Aby odwołać wizytę, wejdź w szczegóły spotkania i kliknij przycisk “Odwołaj wizytę”.
Następnie wyświetlą Ci się szczegóły dotyczące powodu anulowania wizyty. W pierwszej kolejności w punkcie “Wybierz powód”wybierz jedną z opcji:
Następnie w punkcie "Informacja, którą otrzyma klient, wybierz jedną z opcji:
Ostatnie pole to rekomendacja dla Klienta. Jednak przydaje się, gdy chcemy przekazać Klientowi ważną informację np. na temat proponowanego innego terminu spotkania, sugerowanych dalszych kroków itp. oraz gdy w poprzednim punkcie “Informacja, którą otrzyma klient” wybraliśmy opcję “Żadna z powyższych”.
Klient zobaczy tę treść w mailu z informacją o odwołaniu spotkania → w treści maila zawsze zawarty jest fragment: [imię Specjalisty] zostawił/a również dla Ciebie notatkę: [treść wpisanej przez Ciebie notatki]
Po kliknięciu przycisku “Odwołaj wizytę”, zostanie ona wykreślona z kalendarza, a Klient otrzyma maila z informacją o odwołaniu o przykładowej treści:
Ważne! Aby usprawnić nieco cały proces, zdjęta została blokada uniemożliwiająca odwoływanie wizyt później niż 24h przed rozpoczęciem spotkania. Jednak z racji tego, że w umowie z Mindgram mamy zawarte ustalenia, że Specjalista ogólnie musi odwoływać wizyty min. z wyprzedzeniem 24-godzinnym, prosimy, aby odwołać wizyty kilka godzin przed rozpoczęciem spotkania tylko w nagłych sytuacjach.
Po wizycie konieczne jest oznaczenie statusu wizyty:
Ważne! Tylko poprawnie oznaczona wizyta, będzie odpowiednio księgowana przy comiesięcznym rozliczeniu. Bez dodania odpowiedniego statusu spotkanie jest uznawane za niezrealizowane.
…z umówieniem wizyty, działaniem komunikatora lub czymkolwiek innym - poproście jego_ją o napisanie maila na adres: customercare@mindgram.com. Support Mindgrama z pewnością będzie pomocny w tym zakresie.
Jeśli natomiast Ty masz problem - napisz do nas na adres: kontakt@twojpsycholog.pl