Przygotowaliśmy komplet instrukcji, które pomogą w szybki i prosty sposób skonfigurować konta.
W razie dodatkowych pytań napisz do nas na kontakt@twojpsycholog.pl.
Faktura jest wysyłana początkiem miesiąca, zazwyczaj maksymalnie do 15. dnia danego miesiąca, na adres mailowy podany jako mail ośrodka.
Ważne! Wyjątek stanowi sytuacja, gdy ośrodek został założony w trakcie miesiąca (nie tuż przed jego rozpoczęciem lub w pierwszych dniach). Wtedy pierwsza faktura przychodzi końcem miesiąca.
Nie podpisujemy ręcznie umowy — jest ona akceptowana w momencie aktywowania konta, a zrezygnować można z miesiąca na miesiąc (tutaj można się z nią zapoznać).
Nie, każdy z naszych Specjalistów i Ośrodków korzysta z tego, co jest mu potrzebne. Dlatego też aktywowanie szybkich płatności, korzystanie z naszego videochata czy wysyłanie przypomnień dla Klientów w ramach naszego systemu jest czymś, z czego można korzystać, ale nie trzeba. Wiemy, że każdy pracuje inaczej, więc tworzymy możliwości, a już od danej osoby i jej potrzeb zależy, z czego będzie korzystać.
Ważne! Jedyną funkcjonalnością, która ma spory wpływ na pozycjonowanie profili na platformie jest korzystanie z kalendarza - Specjaliści, którzy mają dodany grafik i mają przynajmniej jeden termin w przeciągu najbliższych 7 dni, wyświetlają się wyżej.
Tutaj można znaleźć dokładne informacje na temat czynników, które są brane pod uwagę przy pozycjonowaniu profili: https://pomoc.twojpsycholog.pl/pl/sortowaniekont
Jak najbardziej! W tym celu wpisz jego dane do tabeli, która była przez Ciebie uzupełniania w momencie tworzenia Konta Ośrodka i daj nam znać, że chcesz dodać do ośrodka nowego Specjalistę. Jeśli nie ma u nas konta, założymy je na podstawie tych danych.