Dokładnie opowiedzieliśmy to w naszym video z instrukcją (kliknij tutaj, żeby obejrzeć). Jeśli jednak chcesz szybko przejrzeć, czy wszystkie punkty zostały spełnione - poniżej przedstawiamy krótkie podsumowanie. Jeśli czegoś brakuje lub masz z czymś problem, koniecznie sprawdź naszą szczegółową instrukcję: https://pomoc.twojpsycholog.pl/pl/konto-osrodka
Ważne! Kolejność dodawania poszczególnych elementów jest istotna, dlatego postępuj zgodnie z instrukcją.
✅ Krok 1. Wejdź do zakładki “Twój ośrodek". Dodaj swoich Konta swoich Specjalistów do Konta Ośrodka i nadaj im odpowiednie uprawnienia.
✅ Krok 2. Specjalista musi zaakceptować zaproszenie poprzez kliknięcie na swoim koncie w zakładce “Gabinety” przycisku “Akceptuj”
✅ Krok 3. Uzupełnij informacje o swoim ośrodku w zakładce "Profil".
✅ Krok 4. Dodaj swoje gabinety w zakładce "Gabinet".
✅ Krok 5. Przypisz Specjalistów do konkretnego gabinetu - kliknij w trzy kropeczki znajdujące się przy danym gabinecie i wybierz “Edytuj Specjalistów”
✅ Krok 6. Ustaw cennik w zakładce "Cennik" oraz zaznacz, którzy Specjaliści świadczą daną usługę.
✅ Krok 7. Ustaw grafiki w zakładce "Grafik".
Doskonale! Podstawowe funkcjonalności zostały skonfigurowane. Co jeszcze możesz zrobić? Dopasować pozostałe funkcjonalności do swoich potrzeb!
✅ Ustaw SMSy wysłane do Klientów przed wizytą w zakładce "Przypomnienia".
✅ Ustaw powiadomienia, które otrzymasz na swojego maila, o nowych wizytach i odwołanych spotkaniach w zakładce “Konto i subskrypcja”.
✅ Podepnij szybkie płatności w zakładce “Rozliczenia”.
✅ Dodaj swoich Klientów w zakładce “Klienci”.
✅ Skorzystaj z naszego widgetu.