Miło nam powitać Cię w gronie naszych ośrodków! :)
Ta krótka instrukcja ma za zadanie wprowadzić Cię w podstawowe funkcjonalności naszego systemu i platformy, by móc skutecznie z nich korzystać. Przede wszystkim kluczowe jest dodanie swoich Specjalistów oraz staranne uzupełnienie profilu (wypełnienie profilu, dodanie cennika, gabinetu i grafików).
W razie jakichkolwiek pytań czy trudności - napisz do nas na kontakt@twojpsycholog.pl.
Koniecznie zobacz również naszą instrukcję w formie video (kliknij tutaj, aby obejrzeć).
Co należy zrobić, aby aktywować Konto Ośrodka i zalogować się po raz pierwszy?
Ważne! Pamiętaj, aby na samym początku zaznaczyć znajdującą się na samej górze opcję „Ośrodek terapeutyczny".
Konta Indywidualne aktywuje się w ten sam sposób, co Konto Ośrodka. Na maile oraz numery telefonów, które zostały przez Ciebie podane, przyjdą linki aktywacyjne oraz pierwsze hasła. W takim przypadku każdy Specjalista może samodzielnie aktywować swoje Konto. Jeśli w Twoim Ośrodku wszystkie konta będzie aktywować jedna osoba, komplet danych wkleimy również do tabelki (pierwsze hasła oraz linki aktywacyjne).
Ważne! Specjaliści, którzy już posiadają u nas Konto, nie muszą zakładać i aktywować nowe konto. Wystarczy dodać to już istniejące do Konta Ośrodka.
W zakładce „Twój ośrodek” możesz dodawać Specjalistów należących do Twojego ośrodka. Każdemu z nich możesz przydzielić wybrane przez Ciebie uprawnienia:
W tym celu wystarczy:
Wskazówka! Możesz przydzielić każdemu Specjaliście_stce indywidualnie określoną przez Ciebie liczbę uprawnień, jednak możesz także nie przyznawać ich nikomu. Specjaliści widzą wszystko, co dodajesz dla nich na Kocie Ośrodka, jednak to od Ciebie zależy, co mogą edytować.
Dana osoba musi potwierdzić zaproszenie, aby dołączyć do grona Specjalistów Twojego ośrodka. Jeśli w Twoim Ośrodku jedna osoba zajmuje się aktywacją wszystkich kont, należy pamiętać, by zrobić to koncie każdego ze Specjalistów. W tym celu po dodaniu Specjalisty do Konta Ośrodka należy zalogować się na jego Konto Indywidualne i w zakładce “Gabinety” kliknąć “Akceptuj”.
Następnie warto uzupełnić Konta Indywidualne oraz Konto Ośrodka niezbędnymi danymi w zakładce „Profil” (więcej o tym tutaj).
Przede wszystkim dodaj:
Ważne! Im więcej informacji, tym większe prawdopodobieństwo, że Klienci znajdą Twoich Specjalistów na naszej platformie poprzez wyszukiwarkę czy Formularz Doboru Specjalisty. Dlatego warto również dodać takie szczegóły jak lata doświadczenia, płeć czy pracę z osobami LGBT+ lub głęboko wierzącymi.
Nowość! Od niedawna oprócz zdjęć, możesz na swoim profilu umieścić również krótki filmik :)
Następnie należy uzupełnić trzy elementy, które umożliwią Klientom umawianie się na wizyt :) Po pierwsze gabinety, aby Klienci wiedzieli, gdzie przyjmujesz.
Tutaj znajdziesz więcej szczegółowych informacji na temat gabinetów: https://pomoc.twojpsycholog.pl/pl/gabinety
W tym celu kliknij w trzy kropeczki znajdujące się przy danym gabinecie w zakładce “Gabinety” i wybierz “Edytuj Specjalistów” . Zaznacz tych, którzy mają być przypisani do danego gabinetu i kliknij “Zapisz”.
Dodaj cennik, aby Klienci wiedzieli, jakie usługi są oferowane przez Specjalistów Ośrodka.
Dana usługa może być przypisana zarówno do gabinetu stacjonarnego, jak i online. Możesz też wybrać, którzy Specjaliści ją świadczą oraz indywidualnie edytować poszczególne ceny.
Pamiętaj, że Specjaliści muszą zostać dopisani do usług.
Więcej na temat cenników przeczytasz tutaj: https://pomoc.twojpsycholog.pl/pl/cennik
Dodaj grafik, aby móc zaproponować Klientom konkretne terminy wizyt.
Grafik musisz dodać każdemu Specjaliście Indywidualnie.
Więcej szczegółowych informacji na temat grafiku znajdziesz tutaj: https://pomoc.twojpsycholog.pl/pl/godzinypracy
Bez uzupełnienia tych danych, Klient_ka nie będzie miał_a możliwości umówienia się do Ciebie na wizytę. Najlepiej zrobić to dokładnie w tej kolejności — zacząć od gabinetów, dodać cennik, a następnie przejść do grafiku :)
Wskazówka! Jeśli chcesz dodając gabinet włączyć w nim opcję szybkich płatności musisz je najpierw aktywować w zakładce “Rozliczenia”. Dokładana instrukcja jak to zrobić znajduje się tutaj.
Gdy już profil jest widoczny na platformie, a Klient ma możliwość umawiania wizyt — czas na ustawienie opcji, które ułatwią i zautomatyzują naszą pracę. Każda z nich jest elastyczna i możliwa do dopasowania do swoich preferencji oraz sposobu działania :) Są to między innymi: