Możesz odpowiadać na naszym Forum Psychologicznym nie tylko jako Specjalista_ka, ale także jako ośrodek.
👉 Sprawdź nową zakładkę o nazwie “Pytania”: https://crm.twojpsycholog.pl/questions/all
Czym jest Forum Psychologiczne?
Forum to miejsce na stronie twojpsycholog.pl, w którym Klienci_ki anonimowo zadają pytania z zakresu zdrowia psychicznego, a nasi Specjalistki_ki oraz (od teraz!) ośrodki odpowiadają.
Szczegółowe informacje o forum znajdziesz tutaj: https://pomoc.twojpsycholog.pl/pl/forum
Klient_ka, umawiając wizytę poprzez naszą platformę, w momencie uzupełniania danych może opcjonalnie wypełnić nową, dodatkową rubrykę “Jaki jest powód Twojej wizyty?” i określić jeszcze przed spotkaniem swoje potrzeby itp.
Możesz zobaczyć tę notatkę w zakładce “Kalendarz” - klikając w szczegóły konkretnej wizyty wyświetla się nowy punkt “Dodatkowe informacje od klienta”.
Zgłaszaliście nam, że Klienci_tki w stałych procesach mają czasami zaproponowane inne ceny niż Wasz obecny cennik. Dlatego wprowadziliśmy nowość - obecnie możesz przy dodawaniu nowej usługi zaznaczyć opcję:
☑️ Usługa dostępna do wybrania tylko przez specjalistę w CRM (pacjenci nie mogą rezerwować tej wizyty poprzez platformę).
Dzięki temu możesz przypisać daną osobę do innej, indywidualnej ceny, która nie jest widoczna dla innych Klientów na platformie!
W zakładce "Klienci" pojawiła się nowa podzakładka o nazwie "Czarna lista" 👇
Jeśli chcesz, aby wybrane osoby nie miały możliwości umówić do Ciebie wizyty przez naszą platformę, wystarczy kliknąć przycisk "Dodaj" i wprowadzić ich dane kontaktowe. Możesz również umieścić krótką notatkę.
Jest to odpowiedź na Wasze wiadomości z prośbą o blokowanie w wyjątkowych sytuacjach wybranych Klientów_ek. Mamy nadzieję, że teraz będzie to łatwiejsze!
W zakładce “Rozliczenia” w punkcie “Ustawienia płatności” pojawiła się opcja: “Automatycznie wyślij link do płatności przed wizytą (dla wizyt nieopłaconych)”.
Jeśli Klient_ka nie opłaci od razu wizyty, otrzyma w wyznaczonym przez Ciebie czasie (samodzielnie wybierasz ile dni przed spotkaniem) maila z linkiem do płatności. Możesz do tej wiadomości dopisać również własne, dodatkowe informacje.
Miłego korzystania z nowej funkcjonalności! 🧡
PS Jeśli chcesz aktywować szybkie płatności, by Twoi Klienci mogli płacić poprzez Blik czy Przelewy24 - tutaj dowiesz się więcej: https://pomoc.twojpsycholog.pl/pl/platnosciCRM
W zakładce “Ustawienia”, a dokładniej w podzakładce “Konto i subskrypcja”, dodaliśmy nowe pole “Telefon do otrzymywania powiadomień o nowej wizycie”.
Dzięki temu możesz inny telefon podać Klientom_kom do kontaktu, a na inny numer otrzymywać powiadomienia o nowej wizycie.
Może przydać się to szczególnie osobom, które:
🟠 mają osobny telefon prywatny i służbowy,
🟠 pracują w ośrodkach i jako numer kontaktowy mają podany telefon do recepcji, a chciałyby na swój numer otrzymywać powiadomienia o nowej wizycie.
Skąd będziesz wiedzieć, że masz dobrze uzupełniony profil, który ma szanse wyświetlać się na pierwszych stronach naszych wyszukiwarek? 👇
Włączyliśmy automatyczny mailing z audytem konta - dostaniesz wiadomość ze szczegółowymi informacjami, co jeszcze musisz zmienić/uzupełnić/poprawić, by Twój profil wyświetlał się lepiej i wyżej.
Dowiesz się, czy otrzymujesz maksymalną liczbę punktów w każdej z trzech kategorii:
▪️Uzupełnienie Profilu
▪️Dostępność
▪️Zaangażowanie
Tutaj więcej szczegółów, jak zadbać o konto: https://pomoc.twojpsycholog.pl/pl/audyt
Jeśli włączysz powiadomienia w zakładce “Konto i subskrypcja” od niedawna możesz otrzymywać nie tylko SMS o nowej wizycie, ale także o każdym odwołanym spotkaniu.