Z rozmów z naszymi Klientami wynika, że zdjęcie profilowe jest czasami dla nich podstawowym czynnikiem decydującym o wyborze danego Specjalisty. Dlatego dobrze jest mieć na nim swój wizerunek — wzbudza to z pewnością większe zaufanie Klientów :) Warto zadbać, by zdjęcie było wykonane profesjonalnie. Ważne także, by było odpowiednio wykadrowane — najlepiej sprawdzają się fotografie, które można przyciąć do kwadratowego kształtu. Najłatwiej jest zrobić zdjęcie w pewnym oddaleniu i potem dodając je na platformę postarać się o to, by wypełniało całe przeznaczone na to pole.
Więcej na temat zdjęcia profilowego przeczytasz tutaj.
Koniecznie sprawdź, czy każdy gabinet ma dodany cennik oraz grafik. Bez tych dwóch elementów Klient nie ma możliwości zapisania się do Ciebie poprzez platformę. Musi znać cenę i dostępne terminy.
Uporządkowanie gabinetów oraz dodanie do nich prawidłowo opisanych cenników i grafików umożliwi Klientom umawianie wizyt poprzez nasz portal :)
Więcej na temat gabinetów dowiesz się tutaj.
Informacja o ukończonej lub aktualnie uczęszczanej szkole potwierdza Twoje kwalifikacje i zwiększa wiarygodność Twoich kompetencji. Klienci często zwracają uwagę na wykształcenie Specjalisty_tki, dlatego warto uzupełnić te pola, aby ułatwić im podjęcie decyzji o umówieniu wizyty właśnie z Tobą.
Dodając informacje o swojej edukacji, zadbaj o ich pełność i poprawność. Wpisz nazwę szkoły, kierunek oraz okres nauki – to pomoże Klientom lepiej zrozumieć Twoje doświadczenie i specjalizację.
Opis wykształcenia prosimy umieścić w Ustawienia → Profil → Ukończone szkoły
Tutaj dowiesz się więcej :)
Dane kontaktowe są kluczowe, aby Klienci mogli się z Tobą skontaktować i umówić wizytę. Upewnij się, że uzupełniłeś_aś przynajmniej jeden z podstawowych sposobów kontaktu – numer telefonu lub adres e-mail. Pamiętaj, aby podane dane były aktualne :)
Zmiany te wprowadzisz w Ustawienia → Profil → Dane kontaktowe
Więcej dowiesz się tutaj.
Dobrze by było mieć w kalendarzu więcej dostępnych terminów, aby Klienci mieli większy wybór. Warto także zaznaczać w systemie CRM wizyty Klientów spoza platformy. Wtedy w kalendarzu na portalu Klient widzi te godziny jako niedostępne, wykreślone. Może wtedy być zachęcony tym, że inne osoby tak chętnie zapisują się do danego_nej Specjalisty_tki.
Na temat grafiku przeczytasz tutaj.
Warto zadbać o jego odpowiednią długość — by nie było za krótko, ale też nie za długo. Dobrze jest podzielić go na akapity i zrobić między nimi większe odstępy. Koniecznie napisz więcej na temat tego, co jest dla Ciebie ważne w pracy, na czym się skupiasz oraz czym kierujesz. Nie tylko na temat samego podejścia czy doświadczenia zawodowego, ale również nieco więcej o sobie :)
Ogranicz specjalistyczny język, by wszystko było zrozumiałe nawet dla osób niezwiązanych z tematem. Lepiej jest wyjaśnić, np. z czym się wiążą kryzysy, czy przybliżyć krótko w przypadku jakich problemów dana technika może być skuteczna, kto mógłby z niej skorzystać. W ten sposób odwołasz się do potrzeb potencjalnego Klienta — dzięki temu łatwiej będzie mu ocenić, czy dana forma pomocy jest dla niego odpowiednia.
Warto także napisać wprost komu możemy pomóc, jakie problemy możemy rozwiązać. Zamienić formę bezosobową, ogólnikową (np. „Towarzyszę osobom mającym różne trudności…) na osobową, konkretną (np. “Pomogę Ci, jeśli masz problemy w...”) lub bezosobową, jednak odnoszącą się do potrzeb (np. Wspieram osoby, które mają problemy w...”). Wypisz konkretne objawy, zaburzenia, trudności, w których możesz pomóc.
Opis „o mnie” to także dobre miejsce, by wspomnieć o superwizji.
Wskazówka! Uzupełniając opis, spróbuj popatrzyć na to z perspektywy Klienta — jakich informacji będzie o Tobie szukał przed umówieniem wizyty? Naszym zdaniem między innymi będzie chciał znaleźć odpowiedzi między innymi na takie pytania:
Ważne! Wyszukiwarki internetowe, jak np. Google, ukrywa strony, które uważa za duplikat. W związku z tym pamiętaj, by opis profilu u nas był inny niż ten, który masz zapisany na innych platformach, np. ZnanyLekarz.
Więcej na temat opisu dowiesz się tutaj.
W opisie Profilu znajdziesz również rubrykę wyboru płci. Jeżeli wybierzesz “Kobieta”, w poziomie Twojej certyfikacji widocznej dla Klientów, będzie widnieć forma “Psycholożka” zamiast “Psycholog” itd. :)
Tutaj przeczytasz więcej.
Warto umieścić w galerii zdjęć więcej zdjęć Twojej osoby oraz gabinetu. Pozwoli to potencjalnemu Klientowi na oswojenie się z Twoim widokiem oraz wyglądem pomieszczenia i być może wzbudzi większe zaufanie. Można również pomyśleć nad dodaniem swoich dyplomów i zaświadczeń.
Na temat zdjęć przeczytasz tutaj.
Warto także poprosić obecnych Klientów o wystawienie opinii (konieczne jest jednak ich wcześniejsze dodanie do bazy Klientów w systemie CRM, jeśli zapisali się poza platformą). Każda opinia jest przez nas weryfikowana, więc mamy pewność, że jest rzetelna. Umożliwiają one poznanie Specjalisty z perspektywy osoby, która również szukała u niego pomocy.
Więcej na temat opinii dowiesz się tutaj.
Z naszych doświadczeń wynika, że większe zaufanie Klientów wzbudza Specjalista zajmujący się konkretnymi, wyszczególnionymi zagadnieniami. Dlatego warto zaznaczyć te obszary, w których rzeczywiście czujesz się najlepiej i najbardziej pasują do profilu Twojej pracy. Zadbaj o to, by nie było ich nadmiernie dużo i wybierz te, które są rzeczywiście najbliższe Twojemu działaniu.
Tutaj przeczytasz więcej.
Udzielając odpowiedzi na naszym Forum psychologicznym zwiększasz szansę na pozytywny i szerszy odbiór swojego Profilu. Nie dość, że Klient widzi, kto udzielił odpowiedzi przeszukując Forum, to na Twoim Profilu w Marketplace znajdzie się zakładka “Odpowiedzi (liczba odpowiedzi)”. To dobry wskaźnik dla Klientów, ponieważ mogą Cię zauważyć i lepiej zorientować się, w jaki sposób pracujesz, do czego się odnosisz, jak wybrzmiewa Twoja wiedza i sposób wypowiedzi.
Więcej na temat opinii przeczytasz tutaj.