Po wprowadzeniu ośrodków zmienił się nieco panel logowania. Przed wpisaniem danych należy teraz zaznaczyć opcję „konto indywidualne".
Jeśli jakiś ośrodek doda Cię do grona swoich Specjalistów, wyświetli się to na Twoim koncie w zakładce „Gabinety”. Musisz wtedy kliknąć potwierdzenie. Jeśli nie znasz tego ośrodka i uważasz, że zaproszenie zostało wysłane przez pomyłkę — napisz do nas na kontakt@twojpsycholog.pl.
Wszystkie Twoje ośrodki zobaczysz, wchodząc w zakładkę gabinety. W tym miejscu wyświetla się :
Wystarczy kliknąć na znajdujące się przy ośrodku trzy kropeczki i zaznaczyć „opuść ośrodek". W tym samym miejscu możesz zobaczyć także profil ośrodka na platformie TwójPsycholog.
Każdy_a administrator_ka ośrodka nadaje Specjaliście_stce indywidualne uprawnienia. Możesz mieć wpływ na:
Wszystkie zmiany możesz wprowadzać poprzez swoje konto w systemie CRM. Jeśli natomiast administrator_ka nie przydzieli Ci wyżej wymienionych uprawnień, gdy chcesz wprowadzić zmiany, musisz skontaktować się bezpośrednio z ośrodkiem.
Wszystkie informacje związane z ośrodkiem, do którego jesteś przypisany, znajdziesz na swoim koncie w systemie CRM. Grafik wpisany przez ośrodek znajdziesz w swoim grafiku. Tak samo będzie w przypadku wizyt, cennika oraz Klientów — każda z tych informacji znajduje się w odpowiednich zakładkach na Twoim koncie.
Skąd będę wiedzieć, którzy Klienci zapisali się do mnie poprzez ośrodek? Obok każdego_j Klienta_ki pojawi się informacja na temat źródła rejestracji. Jeśli będzie przy danym_ej Kliencie_tce informacja „CRM Placówki", oznacza to, że został_a dodany_a poprzez ośrodek.
Jak najbardziej! W tej kwestii wszystko pozostaje bez zmian, jeśli tylko masz wykupioną opcję premium dla Kont Indywidualnych. Tutaj dowiesz się więcej na ten temat: https://pomoc.twojpsycholog.pl/pl/subskrypcja
Po aktywowaniu Konta najlepiej w pierwszej kolejności uzupełnij Zakładkę „Profil”, aby wszystko poprawnie wyświetlało się na platformie, a Konto było łatwe do znalezienia przez Klientów.
Przede wszystkim dodaj:
Są to pola, które pozwalają filtrować Specjalistów, więc brak tych informacji może spowodować niewyświetlanie się Twojego profilu na platformie. Więcej na temat uzupełniania profilu przeczytasz tutaj.
Ważne! Im więcej informacji, tym większe prawdopodobieństwo, że Klient znajdzie Cię na naszej platformie poprzez wyszukiwarkę czy Formularz Doboru Specjalisty. Dlatego warto również dodać takie szczegóły jak lata doświadczenia, płeć czy pracę z osobami LGBT+ lub głęboko wierzącymi.
Nowość! Od niedawna oprócz zdjęć, możesz na swoim profilu umieścić również krótki filmik :)
Aby rozpocząć działanie na platformie i umożliwić Klientom zapisywanie się na wizyty, zazwyczaj konieczne jest wcześniejsze uzupełnienie w „Ustawieniach” zakładki.
W przypadku kont założonych w ramach ośrodkach gabinet jest już dodany i nieedytowalny. Gabinety mogą tworzyć jedynie administratorzy Konta Ośrodka. Oni również nadają uprawnienia, od których zależy czy możesz edytować cennik, grafik czy nową wizytę.
Jeśli masz odpowiednie uprawnienia i potrzebujesz wsparcia w uzupełnieniu niezbędnych informacji, skorzystaj z naszej bazy wiedzy: https://pomoc.twojpsycholog.pl/pl/home W nawigacji znajdziesz odnośniki to poszczególnych zagadnień.
Wszystkie ustawienia, które zaznaczy administrator ośrodka są dominujące i dotyczą wszystkich kont, które są z tym ośrodkiem połączone. Oznacza to, że jeśli np. chcesz ustawić sloty co pół godziny i tak ustawisz na swoim koncie, a administrator zaznaczy na Koncie Ośrodka co godzinę - Klienci będą mogli umawiać się co godzinę.