Podrzucamy pakiet informacji na temat nowych funkcjonalności, które pojawiły się w ostatnim czasie:
-
Nowości dla Kont Indywidualnych - II kwartał
2025 roku
Wysyłka plików do Klienta, statusy wizyt, Audyt Konta, zapytania o termin i wiele innych
W ostatnich miesiącach wprowadziliśmy aż 9 nowych funkcji, które ułatwią Ci codzienną pracę. W Czacie możesz
teraz wysyłać załączniki i powiadamiać Klienta o nowych wiadomościach, a także zaprosić Go do założenia konta
jednym kliknięciem. Dodaliśmy również statusy wizyt oraz zbiorczą zakładkę z zapytaniami o terminy.
Dostajesz też audyty konta na maila (z możliwością wyłączenia), historię powiadomień pod ikoną dzwonka i możliwość filtrowania
po kategoriach na Forum, by łatwiej dzielić się wiedzą.
Sprawdź, co nowego czeka na Ciebie w systemie!
-
Nowości dla Ośrodków - II kwartał
2025 roku
Notatki per Klient, nowy podgląd raportu i statusy wizyt, zakładka z zapytaniami o wolny termin i jeszcze więcej
Wprowadziliśmy usprawnienia dla Kont Ośrodków, które pomogą Administratorom w śledzeniu statusów wizyt i zapytań Klientów o wolny termin u wybranego Specjalisty Ośrodka. Dla każdego Klienta możesz stworzyć notatkę z ważnymi informacjami oraz zaprosić Go do założenia własnego Konta - jednym kliknięciem. Dostępny jest nowy podgląd raportu historii wizyt z funkcją widoku wszystkich Specjalistów Ośrodka.
W Koncie Ośrodka dostępna jest historia powiadomień, które do Was wysyłamy a także możliwość wyboru kategorii zapytań na Forum. Miłego korzystania z systemu!
-
Nowości - I kwartał
2025 roku
Powód wizyty, audyt konta, automatyczna wysyłka linków do płatności i wiele innych
W pierwszym kwartale 2025 roku wprowadziliśmy wiele drobnych usprawnień, które mają za zadanie usprawnić Waszą
codzienną pracę. Klient może w momencie rezerwacji spotkania wpisać
powód wizyty. Do cennika
możesz dodać usługę, która będzie widoczna tylko dla Ciebie. Masz opcję zablokowania Klienta poprzez
umieszczenie go na
"Czarnej liście".
Zautomatyzowaliśmy wysyłkę linków do płatności, co może być wygodne szczególnie w przypadku wizyt
cyklicznych. Możesz wprowadzić
dwa numery swojego telefonu - jeden do kontaktu z Klientem, drugi do otrzymywania powiadomień o nowej
wizycie. Wysyłamy SMS nie tylko o nowej wizycie, ale także
SMS o odwołanej. Wysyłamy Ci również automatyczny
mailing z audytem konta, w którym podpowiadamy, co warto zrobić, by Twój profil wyświetlał się wyżej.
-
Nowości z 12
sierpnia 2024 roku
Notatki przypisane do Klientów, Czat tekstowy i Tablica Ogłoszeń
Notatki pozwolą na zapisywanie bieżących i istotnych informacji wynikających ze spotkań z Twoimi Klientami.
Czat tekstowy
umożliwi jeszcze lepsze porozumiewanie się, bez potrzeby pilnowania skrzynki mailowej czy SMS’ów.
Tablica
Ogłoszeń pozwoli na znalezienie nowego miejsca pracy, sprzedaż przeczytanej książki czy wynajem gabinetu.
Koniecznie przeczytaj instrukcje i już dziś wypróbuj najnowsze funkcjonalności!
-
Nowości z 27 lutego
2024 roku
Przypisz wybrane usługi do danego slotu
-
Nowości z 8
września 2023 roku
Feminatywy, kolejność usług w gabinecie, personalizacja widgetu, lista faktur, nowe ścieżki w Formularzu
Doboru Specjalisty
-
Nowości z 20
lutego 2023 roku
Elastyczny czas slotów, widget dla ośrodków, odpowiedzi na opinie, codzienny harmonogram dnia, zaproszenia do
wystawienia opinii
-
Nowości z 24
stycznia 2023 roku
Zmiany w algorytmie sortowania, możliwość łatwego odpowiadania na pytania z forum, maile zachęcające do
aktywności na forum
-
Nowości z 17
listopada 2022 roku
Forum psychologiczne
-
Nowości z
13 maja 2022 roku
Kolejność gabinetów, zasady odwoływania wizyt, nowe menu na profilu specjalisty
-
Nowości z
28 kwietnia 2022 roku
Minimalny czas wyprzedzenia wizyty, logowanie dwuetapowe, usprawnienia videochatu
-
Nowości
z 16 marca 2022 roku
Komunikator video, wysyłka SMS'ów na numery zagraniczne, nowa obsługa ciasteczek na stronie, dodatkowe filtry
w wyszukiwarce
-
Nowości
z 1 lutego 2022 roku
Video na profilu specjalisty, nowe obszary pomocy, podgląd profilu przed publikacją, Konto Klienta
Konto założone? Zaczynamy działać! Poniżej znajdziesz kilka wskazówek na temat tego, jak się
zalogować oraz co zrobić zaraz po aktywacji konta.
które pozwolą Ci rozpocząć działanie na koncie, a potencjalnym Klientom_kom umożliwią umawianie się do
Ciebie na wizyty. Bez ich uzupełnienia ciężko będzie się z Tobą spotkać!
Czas na wskazówki co do tego, jak usprawnić swój kontakt z Klientem_tką. Sporo kwestii jest w pełni
zautomatyzowanych, jednak wiele rzeczy możesz dodać ręcznie zgodnie ze swoimi preferencjami.
Zależy nam na tym, by jak najbardziej ułatwić Twoje działania. Dlatego stworzyliśmy wiele
funkcjonalności, które przyspieszą i zautomatyzują wiele Twoich codziennych czynności.
Kilka słów na temat formalności - o ważnych dokumentach, powiązaniach z naszą platformą i
subskrypcji. Zawsze gdy masz jakiekolwiek dodatkowe pytania - napisz do nas na
kontakt@twojpsycholog.pl