Aby zalogować się po raz pierwszy do systemu CRM, należy zastosować się do poniższej instrukcji:
1. Kliknij w link aktywacyjny, który przyszedł na maila podanego przy rejestracji.
2. Wpisz pierwsze, automatycznie wygenerowane hasło, które przyszło do Ciebie SMSem.
3. Ustal nowe hasło. Wybierz takie, które zagwarantuje bezpieczeństwo Twojego konta.
Ważne! Pierwsze logowanie musi odbyć się poprzez link aktywacyjny. Każde kolejne może natomiast być już z poziomu strony (przycisk „Logowanie" → "Specjalista/Ośrodek").
Po aktywacji konta możesz logować się z poziomu strony (przycisk „Logowanie" → "Specjalista/Ośrodek").
Po wprowadzeniu ośrodków zmienił się nieco panel logowania. Przed wpisaniem danych należy teraz zaznaczyć opcję "konto indywidualne".
Jeśli na Twój adres mailowy nie przyszedł link aktywacyjny, sprawdź najpierw SPAM. Jeśli wiadomość się tam nie zagubiła i/lub SMS nie doszedł, napisz do nas na kontakt@twojpsycholog.pl. W treści wiadomości koniecznie napisz numer telefonu i/lub adres mailowy podany przy rejestracji, ponieważ czasami przyczyną może być literówka. Jeśli przychodzą Ci do głowy także inne specyficzne powody, przez które dane aktywacyjne mogły nie dotrzeć, na przykład numer telefonu zarejestrowany w innym kraju itp. - również nam o tym napisz. Ułatwi nam to zlokalizowanie problemu.
Pierwsze logowanie jest możliwe do 7 dni od wysłania przez nas wiadomości z informacją o założeniu konta. Po tym czasie link aktywacyjny wygasa. Jeśli nie zdążyłeś_aś aktywować w tym czasie konta, napisz do nas na kontakt@twojpsycholog.pl . Wygenerujemy nowy link wraz z nowym hasłem.
Jeśli chcesz zmienić swoje hasło:
Jeśli chcesz zmienić adres mailowy, którym logujesz się do systemu CRM, napisz do nas na kontakt@twojpsycholog.pl.
Jeśli nie możesz przypomnieć sobie hasła:
Jeśli nie możesz się zalogować:
Jeśli nadal występują u Ciebie problemy z logowaniem, napisz do nas na kontakt@twojpsycholog.pl. Opisz swój problem oraz podeślij screena z informacją, która wyświetla się podczas błędnego logowania.