Na Koncie Specjalisty pojawiła się nowa zakładka o nazwie “Czat tekstowy”. Po wejściu w nią, na liście powinni pojawić się wszyscy Klienci, z którymi można rozpocząć czat oraz rozpoczęte rozmowy (na samym początku listy).
Ważne! Pisać poprzez czat można pisać tylko z Klientami, którzy posiadają u nas Konto Klienta. Pojawi się wtedy u nich nowa zakładka o nazwie “Wiadomości”, która umożliwia korzystanie z czatu.
W pierwszej kolejności, w zakładce “Czat tekstowy” należy wejść w podzakładkę “Ustawienia”. Tam należy wybrać jedną z dwóch opcji:
1) Włącz dostęp do czata wszystkim moim klientom (możliwość ograniczenia wybranym osobom tej opcji)
2) Rozmowa na czacie tylko dla wybranych klientów (włączane każdemu klientowi osobno)
1) Jeśli wybierzesz opcję “Włącz dostęp do czata wszystkim moim klientom (możliwość ograniczenia wybranym osobom tej opcji)”
Od razu każda osoba posiadająca Konto Klienta oraz zapisana do Ciebie na spotkanie w przyszłości/przeszłości, będzie mogła do Ciebie napisać. Ty również będziesz mieć możliwość napisania wiadomości do każdego_j z Klientów_ek.
2) Jeśli wybierzesz opcję "Rozmowa na czacie tylko dla wybranych klientów (włączane każdemu klientowi osobno)"
Musisz najpierw wejść do zakładki “Klienci”. Ci, którzy posiadają Konto Klienta są oznaczeni logiem TwójPsycholog.
Następnie należy kliknąć w danego Klienta i zaznaczyć opcję “Włącz czat tekstowy”. Od tego momentu ta osoba może pisać do Ciebie wiadomości, a Ty możesz pisać do niej.
W każdym momencie możesz zablokować danemu klientowi opcję pisania do Ciebie poprzez czat tekstowy. W tym celu w zakładce “Wiadomości” kliknij w trzy kropeczki znajdujące się przy danym kliencie i wybierz opcję “Zablokuj chat”.
Od tego momentu dana osoba nie będzie mogła skontaktować się z Tobą tą drogą.
Czat można w każdej chwili ponownie odblokować - wystarczy ponownie kliknąć w trzy kropeczki znajdujące się przy danej osobie i wybrać opcję “Odblokuj”.
Jeśli wyświetli Ci się błąd o treści “Nie możesz stworzyć czatu dla wybranego klienta”, najprawdopodobniej oznacza to, że w ustawieniach masz zaznaczoną opcję “Rozmowa na czacie tylko dla wybranych klientów (włączane każdemu klientowi osobno)”, ale nie włączyłeś_aś czatu temu konkretnemu klientowi.
Aby to zmienić, wejdź do zakładki “Klienci”, kliknij w tę osobę i zaznaczacz u niej opcję “Włącz czat tekstowy” (dokładnie opisaliśmy to nieco wyżej w punkcie “Jak aktywować czat?”). Po włączeniu czatu temu Klientowi, pisanie wiadomości z nim powinno zostać odblokowane.
Wskazówka! Innym sposobem jest zaznaczenie w podzakładce “Ustawienia” opcji "Włącz dostęp do czata wszystkim moim klientom (możliwość ograniczenia wybranym osobom tej opcji)”.
Zarówno Klient, jak i Ty Możesz usunąć daną wiadomość - wystarczy najechać na nią i kliknąć czerwoną ikonkę kosza.
Ważne! Usuwa się jednak ona tylko u Ciebie - Klient nadal będzie ją widział.
Wszystkie wiadomości na czacie są automatycznie kasowane po 30 dniach.
Jeśli pojawi się nowa wiadomość - zarówno przy zakładce “Wiadomości”, jak i przy konkretnym Kliencie pojawi się kropeczka oznaczająca, że wiadomość nie została przeczytana.
Czat jest odświeżany automatycznie co 5 sekund - gdy Klient napisze wiadomość, po 5 sekundach pojawi się ona na czacie. Także, jeśli widzisz, że pojawiło się powiadomienie o nowej wiadomości, ale nie widzisz jej treści - poczekaj chwilkę.
Gdyby trwało to więcej niż 10 sekund - odśwież stronę.
Jeśli chcesz korzystać z czatu, dobrze jest zaproponować im założenie takiego konta. Mogą zrobić to tutaj: https://konto.twojpsycholog.pl/logowanie
Można podesłać im również szczegółową instrukcję: https://twojpsycholog.pl/pomoc/konto-klienta